به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "نیاز" ساخته علیرضا داودنژاد به همراه پخش تصاویر پشت صحنه و گفت‌وگو با عوامل تولید فیلم روز پنجشنبه 23 خرداد از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

"نیاز" هفتمین فیلم بلند سینمایی علیرضا داودنژاد در مقام کارگردان و محصول سال 1370 است.

 نوجوانی به نام علی پس از مرگ پدرش، تصمیم می‌گیرد نان‌آور خانه شود. علی پس از چند روز در چاپخانه‌ای مشغول به کار می‌شود. همزمان نوجوان دیگری به نام رضا نیز برای همان کار وارد چاپخانه می‌شود. با وجود درگیری‌های اولیه بین آن دو، به تدریج بین آنها پیوند عاطفی برقرار می‌شود...

 علی سوری، ترحم فتحی، شهره لرستانی، عزت‌الله صلح‌جو مهربان، صدرالله اعتصامی، شجاع‌الدین حبیبیان، حسین میرآقایی، حبیب‌الله قلیچ‌خانی و محمد یوسفی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین حسین ملکی نقش آفرینی کردند.

محمدرضا علیقلی موسیقی متن این فیلم سینمایی را ساخت. این فیلم مورد توجه و تحسین منتقدان قرار گرفت و به زعم برخی منتقدان بهترین فیلم داودنژاد در مقام کارگردان است.

فیلم سینمایی "نیاز" پنجشنبه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود و بعد از آن "یک فیلم یک تجربه" به تهیه کنندگی ناهید دل آگاه روی آنتن می‌رود.

در این قسمت از "یک فیلم یک تجربه" که به فیلم سینمایی "نیاز" اختصاص پیدا کرده است، علاوه بر گفتگو با عوامل سازنده فیلم و بازیگران و بیان خاطرات کارگردان فیلم، نقد و تحلیل فیلم و تصاویری از پشت صحنه این اثر سینمایی پخش می‌شود.