به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "به دنیا آمدن" به کارگردانی محسن عبدالوهاب یکشنبه 19خرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زن و شوهری در آستانه‌ میان‌سالگی برای ادامه‌ مسیرِ زندگی‌شان با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.

هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، سپهراد فرزامی، رضا مرتضوی و رویا جاویدنیا بازیگران فیلم "به دنیا آمدن" هستند.

محسن عبدالوهاب پیش از این ساخت فیلم "لطفا مزاحم نشوید" را در کارنامه دارد و همچنین در "گیلانه" و "خون بازی" با رخشان بنی اعتماد کارگردانی مشترک داشته است. چهارمین فیلم بلند سینمایی محسن عبدالوهاب در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن برای الهام کردا، بهترین موسیقی و بهترین تدوین شد. همچنین جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره وزول فرانسه، منتخب جشنواره‌های توکیو، شانگهای چین و گرانادا از دیگر حضورهای بین‌المللی این فیلم به شمار می‌رود.

محسن عبدالوهاب نویسنده و کارگردان، محمد احمدی تهیه کننده، هدایت هاشمی بازیگر، رضا مرتضوی بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان پانصد و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند که روز یکشنبه 19 خرداد ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.