به گزارش هنرآنلاین، "تشریح" به کارگردانی سیاوش شهابی که پیش از این در جشنواره فیلم کوتاه تهران جایزه بزرگ بخش بین‌الملل، جایزه انجمن فیلم کوتاه و نیز جوایز اصلی جشنواره ده عباس کیارستمی و جشنواره فیلم تصویر را دریافت کرد، در بیست و پنجمین جشنواره پالم اسپرینگز روی پرده می‌رود.

این جشنواره از 28 خرداد تا پنجم تیر در شهر پالم اسپرینگز در ایالت کالیفرنیا برگزار و فیلم برگزیده این فستیوال علاوه بر اکران‌های بین المللی، به آکادمی اسکار نیز معرفی می‌شود.

"تشریح" همچنین در بخش مسابقه پنجاه و نهمین فستیوال بین المللی کراکوف لهستان نیز حضور دارد که هم‌اکنون در حال برگزاری است.

علیرضا ثانی‌فر، تینو صالحی، مهدی آقاجانی، محمد امین آشتیانی، محمد جعفرنژاد، بزرگمهر جمهری، محمد اکبری، حسین غلامی، ایلیا نصرالهی، آرین فرزانه، شیرین ابراهیمی، امیرنادر بابایی، افسانه سیفی در این اثر که در خانه فیلم باران تولید شده، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سیاوش شهابی، تصویربردار: حامد حسینی سنگری، تدوین‌گر: عمادخدابخش، صدابردار: مجیدنجاتی، صداگذار: محمدمهدی جواهری زاده، تهیه کنندگان: مریم کوهکن، سوگل شهابی، عرضه و پخش بین المللی: امیر نادر بابایی، مشاور رسانه ای: رکسانا قهقرایی.