سرویس سینمایی هنرآنلاین: ژاله صامتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها علاوه بر اکران فیلم "تگزاس 2" دو فیلم "حمال طلا" ساخته تورج اصلانی و "درخونگاه" ساخته سیاوش اسعدی را آماده اکران دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت خود گفت: در حال حاضر مشغول دورخوانی یک فیلم سینمایی در حوزه اجتماعی هستیم با یک گروه خوب و حرفه‌ای که به زودی کلید می‌خورد. همچنین از 28 خردادماه با اجرای یک نمایش به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی به تماشاخانه ایرانشهر می‌آییم و بعد از آن نیز برای یک فیلم سینمایی کمدی دیگر، صحبت کرده‌ام. همچنین از اواسط مردادماه به جمع دوستانم برای ضبط یک سریال می‌پیوندم که کار بسیار خوبی است و تا آخر سال درگیر آن خواهم بود که فعلا اجازه رسانه‌ای کردن عنوان هیچ یک از آثار را ندارم.

درخونگاه

صامتی درباره اکران فیلم‌های آماده خود نیز بیان کرد: فکر می‌کنم طی صحبت‌هایی که شده است فیلم "درخونگاه" به زودی اکران شود.

"درخونگاه" سومین ساخته سیاوش اسعدی است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ظهری می‌آید تابسازد! اگر نبازد... در این فیلم امین حیایى، ژاله صامتى، مهراوه شریفى نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، منصور شهبازى، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضى و پانته آپناهى به ایفای نقش می‌پردازند. ژاله صامتی در این فیلم در نقشی کاملا متفاوت به ایفای نقش پرداخته‌ است.