سرویس سینمایی هنرآنلاین: سیاوش حقیقی تهیه کننده که فیلم "خون خدا" را آماده اکران دارد، این روزها در مرحله پیش تولید اثر جدیدش است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره ساخت "سگ ها دیشب اصلا نخوابیدند " به کارگردانی رامین رسولی گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم و تا پایان اردیبهشت ماه این فیلم کلید زده می‌شود.

حقیقی ادامه داد: "سگ ها دیشب اصلا نخوابیدند " محصول مشترک ایران و افغانستان و داستان به موضوع مقاومت مردم افغانستان در سه مقطع جنگی مختلف جنگی از طالبان تا آمریکایی‌ها اشاره دارد.

تهیه‌کننده "مادری" همچنین درباره عوامل و لوکیشن این فیلم نیز بیان کرد: به جز عوامل پشت دوربین تمامی بازیگران این فیلم افغان هستند. لوکیشن‌هایی که برای فیلم در نظر گرفتیم نیز بخشی در تهران است که دکوری برای آن طراحی شده و فیلمبرداری در آنجا انجام می‌شود. باقی لوکیشن‌ها در روستایی در اطراف مشهد و افغانستان خواهد بود. به دلیل امنیتی که در ایران داریم قاعدتا راحت‌تر می‌توان کار کرد، ضمن این که فضاهای نزدیکی به افغانستان داریم.

وی در خصوص اکران این فیلم نیز اظهار کرد: متاسفانه تاکنون فیلم‌هایی که تجربه مشترک میان کشورها بودند در داخل ایران چندان مورد استقبال واقع نشده‌اند، از همین رو برای اکران فیلم در ایران فعلا تصمیمی نداریم.