سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهران نائل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها با نقشی منفی و متفاوت از آنچه تاکنون بازی کرده است هر شب با سریال "دل‌دار" مهمان ساعات پس از افطار مخاطبان می‌شود.

او درباره دلایل انتخاب این نقش در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین بیان کرد: اولین دلیل برای انتخابم برادران محمودی بودند که دوست داشتم با آن‌ها همکاری کنم. این اشتیاق باعث شد حتی فیلمنامه را نخوانم و صرفا با تعریف قصه سریال به این پروژه بپیوندم چرا که مطمئن بودم ماحصل کار، اتفاق خوبی خواهد بود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه نقش نیز جذاب بود؛ هرچند در ابتدا با من درباره نقش دیگری صحبت شده بود، اما خواهش کردم اجازه دهند در نقش کامیار حضور داشته باشم. آن‌ها به من اعتماد کردند و این نقش را به من سپردند. من هم تمام تلاشم را کردم تا ابعاد مختلفی از شخصیت او را نشان دهم. هرچند به دلیل محدودیت‌های تلویزیون باید منفی‌تر و بدتر بازی می‌کردم، اما سعی کردم ابعاد مختلفی از این شخصیت را نشان دهم.

بازیگر سریال "شهرزاد" درباره بازخورد مخاطبان نسبت به نقشی که ایفا کرده است گفت: من کار را دوست دارم، اما نباید از این نکته غافل شد که ما برای رضایت مخاطب کار می‌کنیم و تماشاگر برایمان مهم است. از سوی دیگر این دومین برخورد ما با کار است چرا که ابتدا متن را خوانده‌ایم و بعد محصول را می‌بینیم، اما تماشاگر اولین برخورد را با کار دارد و باید از تماشای آن لذت ببرد.

نائل همچنین درباره مناسب بودن پخش این سریال با موضوع عشق در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قصه این سریال قصه عشق است و قصه عشق را نیز شاعران مختلف در زمان‌ها و مکان‌های مختلف در طول تاریخ بیان کرده‌اند و اگر کارمان را درست انجام داده باشیم به زمان خاصی وابستگی ندارد و در تمام ایام سال می‌شود آن را به نمایش گذاشت.

وی در خاتمه به فعالیت‌های دیگر خود اشاره کرد و افزود: فیلم "کار کثیف" را آماده اکران دارم و از اواخر تابستان نیز با کارگردانی یک نمایش به صحنه تئاتر باز خواهم گشت.