سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلمبرداری فصل سوم سریال "بچه مهندس" به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی پس از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

سعید سعدی تهیه کننده این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تولید فصل سوم "بچه مهندس " گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم و بعد از ماه مبارک رمضان فیلمبرداری آن را آغاز می‌کنیم.

داستان سریال در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود. مجموعه حول زندگی شخصیتی به نام  جواد جوادی می‌چرخد. شخصیتی که بیننده از کمی بعد از تولدش با او و فراز و فرودهای زندگیش در یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و در کنار آدم‌هایی با قصه‌های مختلف همراه می‌شود. در فصل دوم نوجوانی و ورود به جوانی جوادی یا همان "بچه مهندس" داستان را مخاطبین می‌بینند که 18 ساله می‌شود. پایان کار مخاطبان با اتفاقات جذاب جوانی و منحصر به فرد "جوادی " مواجه می‌شوند؛ زمانی که او 28 ساله شده است.

دو فصل سریال "بچه مهندس" با بازی پرویز پورحسینی، سیما تیر انداز، اندیشه فولادوند،‌حمید شریف زاده، سلمان فرخنده، مانی رحمانی و ... از شبکه دو به روی آنتن تلویزیون رفته است.