سرویس سینمایی هنرآنلاین: مسعود ردایی تهیه کننده سینما این روزها دو فیلم "سال دوم دانشکده من" به کارگردانی رسول صدرعاملی و "فیگور" به کارگردانی پوریا پارسا مقدم را آماده اکران دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران فیلم صدرعاملی گفت: پیش بینی ما برای اکران فیلم سینمایی "سال دوم دانشکده من" تابستان و بعد از اکران عید فطر است، اما باید دید شرکت پخش فیلمیران چه تصمیمی برای اکران فیلم می‌گیرد.

ردایی همچنین درباره حضور جهانی این فیلم نیز بیان کرد: در حال حاضر و به تازگی فیلم، از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی مسکو موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد و قرار است در چند جشنواره دیگر نیز حضور یابد. امیدواریم روند دریافت این جوایز تداوم داشته باشد.

تهیه کننده "مالاریا" با اشاره به این که در حال مطالعه یک فیلمنامه جدید است، اظهار کرد: اگر شرایط خوب پیش برود فیلم جدید را تولید خواهیم کرد. ضمن این که برای فیلم "فیگور" نیز درخواست پروانه نمایش کرده‌ایم و منتظر صدور پروانه نمایش هستیم.

وی درباره دلایل تاخیر صدور پروانه نمایش این فیلم نیز عنوان کرد: بعد از جشنواره فیلم فجر ما درخواست پروانه نمایش برای "فیگور" دادیم اما به دلیل تعدد آثار در نوبت مانده است و فکر می‌کنم ظرف یکی دو هفته آینده وضعیت این فیلم نیز مشخص شود.