به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه "رالی ایرانی 2"، در ابتدای مراسم آرش معیریان کارگردان مجموعه به دعوت فرزاد حسنی مجری مجموعه که اجرای مراسم را برعهده داشت، روی سن آمد و گفت: "رالی ایرانی" یک پوینده عجیبی است که مثل و مانند نداشته؛ این اثر هم فیلم است، هم سریال، هم مستند و مسابقه است.

وی افزود: کسانی که سری اول رالی را ندیدند متعجب خواهند شد و کسانی که سری اول را دیده بودند هم کار را با اشتیاق بیشتری دنبال خواهند کرد. "رالی ایرانی" مجالی برای محک زدن سلبریتی‌ها است که برای مخاطبان جذاب خواهد داد.

سعید ابوطالب طراح و تهیه کننده مجموعه نیز بیان کرد: این کار را کارگردان و بازیگران می‌سازند. ما حتی به بازیگران متن نمی‌دهیم و دنبال آنها می‌رویم تا ببینیم چطور با آیتم‌ها روبرو می‌شوند.

رونمایی

نمی‌گذاشتیم آیتم‌های بعدی لو بروند

وی افزود: فرزاد هم روز به روز بهتر می‌شود و فکر کنم رالی سه یا چهار را او کارگردانی کند. او که خودش در گروه کارگردانی بود، جاسوس می‌فرستاد تا بفهمد طراحی ما برای آیتم‌های بعدی چیست ولی ما نمی‌گذاشتیم طرح‌هایی که فقط در ذهن من و آرش معیریان بود لو برود. چون در این صورت آیتم‌ها به گوش فیلمبرداران و سپس بازیگران هم می‌رسید و دیگر بکر و غافلگیرکننده نبود.

ابوطالب تاکید کرد: رالی ایرانی باز هم ادامه خواهد داشت و ما در فصل سه بهتر می‌شویم. امیدوارم این ژانر به درستی جا بیفتد و شما این کار را دوست داشته باشید.

انگار رفته بودم سربازی!

در ادامه این مراسم که سامان گوران به عنوان مهمان در آن حضور داشت، فردین ناجی خواننده و یکی از شرکت کنندگان گفت: من سربازی نرفته‌ام اما در این کار سرباز بودن را احساس کردم. ما را سه صبح بیدار می‌کردند و برای کارهای سخت می‌فرستادند. هنوز که هنوز است خواب فرزاد را می‌بینم که از من می‌خواهد قبر بکنم! این کار خیلی سخت بود و افتخار همراهی با دوستان را به من داد.

نیما شاهرخ شاهی نیز حضور در "رالی ایرانی2" را اینگونه توصیف کرد: در این پروژه خیلی به ما خوش گذشت، گرچه شرایط وحشتناک سختی بود اما تیم مدیریتی بسیار قوی داشتیم و حالمان خوب بود.

رونمایی

"رالی ایرانی" دنیای کوچکی بود که باید صبر را در آن می‌آموختیم

امیر عباس گلاب خواننده و دیگر شرکت کننده مسابقه که اکران مردمی با حضور پرهیجان طرفدارانش همراه بود نیز در سخنانی گفت: از هوادارانی که لطف کردند و امروز تشریف آوردند تشکر می‌کنم. در این پروژه با دوستان هنرمندی آشنا شدم و ما نمونه یک دنیای کوچک بودیم که باید می‌آموختیم در آن صبر و شکیبایی داشته باشیم. "رالی ایرانی" تجربه خوبی بود که امیدوارم از آن لذت ببرید. تمامی عوامل از آقایان معیریان و ابوطالب تا تک تک دست اندرکاران این پروژه فداکاری‌های زیادی کردند که دست تک تکشان را می‌بوسم و امیدوارم از کار خوشتان بیاید.

بهناز شفیعی شرکت کننده دیگری بود که حسنی او را موتورسوار قهرمان ملی و دختر خودساخته محکم و قد توصیف کرد. او درباره این تجربه گفت: قبلا تجربه حضور در سینما را به عنوان بدلکار داشتم. وقتی به این پروژه دعوت شدم نیز به خاطر مسابقه بودنش ترس داشتم. همچنین از اینکه کار دیگری در دنیای سینما داشته باشم می‌ترسیدم. اما زمانی که وارد کار شدم مهر دوستان به دلم نشست و این همکاری باعث افتخار من بود.

پدرمان را درآوردند

متین ستوده هم درباره این همکاری گفت: امشب جای برخی از دوستان خالی است. در "رالی ایرانی" پدرمان را درآوردند و فقط باید کار را ببینید تا بفهمید چه می‌گویم.

سمیرا حسینی بازیگر نیز اظهار کرد: این پروژه واقعا برای من تجربه خاصی بود. همیشه هیجان و ماجراجویی را دوست دارم و آشنایی با دوستان خوب این پروژه نیز برایم باعث افتخار بود. قبل از کار از فرزاد حسنی می‌ترسیدم اما وقتی با او کار کردم دیدم که چقدر نازنین و دوست داشتنی است. همکاری با آقایان ابوطالب و معیریان را دوست داشتم.

قیافه ما در بعضی جاهای "رالی ایرانی" دیدنی است

وی ادامه داد: منتظرم کار بیرون بیاید و ری اکشن مردم را ببینم. فکر می‌کنم یک جاهایی در این پروژه قیافه‌هایمان دیدنی است. شما ببخشید اگر قیافه وحشتناکی از ما می‌بینید. "رالی ایرانی" طراحی قوی داشت که مشابه کارهای خارجی است.

محمد فرشته نژاد آهنگساز مجموعه نیز به عنوان آخرین نفر گفت: موسیقی ما را باید بشنوید. صادقانه بگویم در بین یک عالمه کار سینمایی که انجام دادم، "رالی ایرانی" نقطه عطفی برای من بود. لطفا "رالی ایرانی" را بخرید و به دیگران نیز بگویید آن را بخرند.

در ادامه  پنج قسمت اول "رالی ایرانی2" برای حاضران به نمایش در آمد و سپس علاقمندان  از طریق نمایندگان هلال احمر که در سالن مستقر بودند، به هموطنان سیل زده کمک کردند.

"رالی ایرانی 2" به زودی از طریق شبکه نمایش خانگی به بازار خواهد آمد.