سرویس سینمایی هنرآنلاین: "ریست" به کارگردانی محمدرضا لطفی در حال تولید است. رضا بهبودی و سودابه بیضایی بازیگران این فیلم هستند.

سیدامیر سیدزاده تهیه کننده در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت این فیلم گفت: فیلمبرداری "ریست" به پایان رسیده است. فعلا ترجیح می‌دهم مدتی از آن فاصله بگیرم چرا که کار بسیار سخت و خسته‌کننده‌ای بود؛ هنوز برای بخش فنی وارد صحبت با عوامل نشده‌ایم بجز تدوین فیلم که بابک قائم در حال انجام آن است.

وی با اشاره به این که به دلیل پیچیدگی داستان "ریست" فیلم سختی است، ادامه داد: باتوجه به این که فیلم با شش دوربین فیلمبرداری شده است، مراحل فنی کار حدود 4 تا 5 ماه به طول خواهد انجامید و به نیمه دوم سال برخواهیم خورد. تقریبا می‌شود گفت مهرماه و نیمه دوم سال می‌توانیم تصمیم بگیریم که فیلم را اکران کنیم یا در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. البته پیش از این نیز به دلیل فراشمول بودن داستان آن به حضور در جشنواره‌های خارجی نیز فکر کرده‌ایم، اما باید دید وضعیت سینما در نیمه دوم سال به چه شکل خواهد بود و بعد برای نمایش فیلم تصمیم بگیریم.

این تهیه کننده افزود: کار دیگری که این روزها در دست تولید دارم، "تدفین" ساخته محمد تنابنده است که یک فیلم ارزشی است و در شهر دامغان در حال فیلمبرداری است. فیلمبرداری این فیلم از هفته اول فروردین ماه آغاز شده است و هفته آینده نیز به اتمام می‌رسد.

سیدزاده که در ایام نوروز تاک شو"وزه پلاس" را برای پخش در IPTV داشت، درباره ادامه تولید این مجموعه نیز اظهار کرد: "وزه" در حال پخش از فیلیمو و آپارات است و فاز نخست آن در 54 قسمت تولید شده که تاکنون 16 قسمت از آن به روی نت رفته است. این برنامه هفته‌ای سه شب پخش می‌شود و به دلیل استقبال خوبی که از آن صورت گرفته است به احتمال بسیار زیاد تولید آن را تمدید کرده و برای فصل دوم به زودی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: رویکرد این برنامه در ایام نوروز طنز بود و پس از آن وارد نقد مسائل اجتماعی شده‌ایم و به این دست مسائل می‌پردازیم.

سیدزاده در خاتمه درباره برند سازی این عروسک‌ها گفت: به دنبال برندسازی عروسک‌ها هستیم چرا که از لحاظ شخصیت عروسکی مورد قبول بچه‌ها و خانواده‌ها واقع شده است. از آنجا که ثبت انحصاری و امتیاز عروسک‌ها را داریم فعلا در حال تبلیغ این عروسک‌ها هستیم تا کاملا شناخته شده و کار برندسازی را به اتمام برسانیم و سپس وارد فاز مارکتینگ، بازار و تولید لوازم جانبی از این عروسک‌ها شویم.