به گزارش هنرآنلاین، شادمهر راستین مدیر باشگاه مخاطبان سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره نحوه خرید بلیت و بسته‌های سینمایی که در این جشنواره برای اعضای باشگاه مخاطبان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره می‌توانند از ساعت 16 روز دوشنبه (26 فروردین ماه) با مراجعه به سایت این باشگاه به نشانی www.fajriff.com/fa/club   بلیت های خود را به صورت بسته‌های روزانه یک فیلم، بسته‌های موضوعی و همچنین به صورت تک سئانس تهیه کنند.

وی با بیان اینکه اولویت خرید بلیت فیلم‌های جشنواره با اعضای باشگاه مخاطبان است، گفت: بلیت هایی که به صورت بسته به مخاطبان پیشنهاد شده دارای تخفیف ویژه ای برای اعضای باشگاه است و اعضا می توانند تخفیف ها و همچنین شرایط خرید بسته ها و بلیت های تک سانس را از طریق سایت سینماتیکت نیز مشاهده کنند.

راستین با اشاره به اولین اکران فیلم‌های ایرانی در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اظهار کرد:  اکثر این فیلم‌ها اولین اکران خود را در جشنواره جهانی فیلم فجر تجربه خواهند کرد. سئانس اصلی پخش فیلم‌ها در جشنواره جهانی فیلم فجر ساعت 19:45 و در سالن اصلی سینما فلسطین خواهد بود. منتخب بهترین فیلم‌های خارجی جشنواره شامل بهترین فیلم‌های بخش مسابقه، فیلم‌های کمدی، فیلم‌های کلاسیک مرمت شده و بخشی از آثار بخش مرور سینمای چین نیز در سالن‌های شماره ۲ و ۳ سینما فلسطین اکران خواهد شد.

به گفته وی، علاقه‌مندان به کارگاه‌های تخصصی و عمومی نیز می‌توانند از طریق سایت سینماتیکت بلیت حضور در این کارگاه‌ها را تهیه کنند.

مدیر باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد: در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای فیلم‌ها شناسنامه معرفی تهیه شده که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت جشنواره، صفحه اینستاگرام باشگاه و سایت سینماتیکت از اطلاعات فیلم‌های مدنظرشان مطلع شوند. همچنین سهمیه اعضای باشگاه مخاطبان به دلیل استقبال در سه دوره گذشته در پردیس سینمایی چارسو افزایش پیدا کرده است و سئانس‌های صبح (۱۱:۳۰ الی ۱۳:۳۰ منتخب جشنواره) با تخفیف ویژه برای اعضای باشگاه قابل استفاده است.

راستین با اشاره به اینکه جشنواره با توجه به تقارن با اعیاد نیمه شعبان برنامه‌های ویژه‌ای دارد، گفت: در مدت برگزاری جشنواره هر شب مراسمی با حضور عوامل و بازیگران فیلم‌های منتخب ایرانی برای رونمایی از پوستر و نمایش فیلم‌ها برگزار خواهد شد. در سالن 2 و 3 سینما  فلسطین بسته فیلم‌های مستند، جشنواره جشنواره‌ها و منتخب جشنواره برای اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره در نظر گرفته شده و به نوعی سالن‌های 2 و 3 سینما فلسطین سالن‌های تخصصی فیلم جشنواره هستند که به اعضای باشگاه اختصاص یافته است.

وی در پایان ضمن اشاره به تجهیز سالن‌های سینما فلسطین اظهار کرد: در این دوره از جشنواره سالن اصلی سینما فلسطین به سیستم پخش "دی سینما" مجهز شده و فیلم‌ها با کیفیت تصویری بالایی نمایش داده خواهد شد و مراسم رونمایی از پوستر فیلم‌ها با حضور عوامل اصلی از دیگر برنامه‌های اکران اول در سینما فلسطین است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.