سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم "دینامیت" مضمونی کمدی دارد و دومین همکاری مشترک اطیابی و عامریان بعد از "تگزاس" است. در این فیلم احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی و محسن کیایی در کنار پژمان جمشیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

سیدابراهیم عامریان تهیه کننده این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران این فیلم گفت: فعلا خبری از وضعیت اکران‌های دوم نوروز نداریم و وضعیت سرگروه‌ها مشخص نیست. منتظر هستیم تا شورای صنفی نمایش جلسه خود را تشکیل داده  و وضعیت اکران فیلم‌های جدید مشخص شود.

دینامیت

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان در اواسط اردیبهشت، مشکلی با اکران این فیلم در این زمان ندارند، اظهار کرد: ما استقبال می‌کنیم چرا که فیلم  خودش را ثابت کرده است و اطمینان داریم که در هر زمانی که اکران شود، می‌تواند به راحتی فروش داشته باشد و مخاطب نیز از آن استقبال می‌کند.

این تهیه کننده که فیلم "تگزاس 2" را نیز آماده اکران دارد، درباره زمان اکران این فیلم نیز بیان کرد: هردو فیلم آماده اکران هستند و هر کدام که اکران شود، بلافاصله دیگری را نیز به فاصله کوتاهی اکران خواهیم کرد. ما مشکلی نداریم و تنها منتظر تشکیل جلسه شورای صنفی نمایش هستیم.

در قسمت دوم "تگزاس"مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

تگزاس 2

عامریان در ادامه به سایر فعالیت‌های خود اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دو فیلمنامه اجتماعی و کمدی در دست دارم و مشغول مطالعه روی آنها هستم تا به زودی یکی از این دو را کلید بزنیم. در سال جدید قصد دارم تغییراتی در شیوه فیلمسازی داشته باشم که البته بیش از هرچیز تاکیدم روی ساخت یک فیلم کمدی اجتماعی است.