سرویس سینمایی هنرآنلاین: در هفته گذشته با توجه به این که هفته آغازین کاری در سال جدید بود، فیلم‌ها فروش نسبتا خوبی داشتند، تا حدی که "رحمان 1400" با فروش شش میلیاردی مواجه شد و "متری شیش و نیم" نیز سه میلیارد را تنها در یک هفته پشت سر گذاشت. 

"رحمان 1400" ساخته منوچهر هادی و به تهیه کنندگی علی سرتیپی تاکنون 19 میلیارد و 189 میلیون تومان فروخته است. محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، غلامرضا نیکخواه و ساره بیات با حضور مهران مدیری بازیگران این فیلم هستند. هنوز اطلاعاتی درباره داستان فیلم منتشر نشده است.

"متری شیش و نیم " به کارگردانی سعید روستایی نیز موفق به فروش 13 میلیارد و 202 میلیون تومانی شده است. پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی، مازیار سیدی، هومن کیایی و... در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ مردمی شد.

"چهار انگشت" ساخته حامد محمدی در سه هفته پنج میلیارد و 457 میلیون تومان را پشت سر گذاشته است. جواد عزتی و امیر جعفری بازیگران اصلی فیلم "چهار انگشت" هستند. این فیلم درباره قصه دو دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می‌کنند و در این سفر درگیر مشکلاتی می‌شوند. در واقع این فیلم اولین محصول مشترک ایران و کامبوج است. "پاز استودیو" از کمپانی "کانتانا" در ساخت این فیلم نقش داشته‌اند.

"زندانی‌ها " به کارگردانی مسعود ده نمکی موفق به فروش دو میلیارد و 242 میلیون تومانی شده است. این فیلم داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان نامه‌اش روی تعدادی زندانی‌ تحقیق کند. هدایت هاشمی، هومن برق نورد، بهنام تشکر، برزو ارجمند، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، اصغر نقی‌زاده و امیر نوری از جمله بازیگران فیلم سینمایی "زندانی‌ها" هستند.

" پیشونی سفید 3" ساخته سیدجواد هاشمی به عنوان تنها نماینده سینمای کودک و نوجوان در گیشه نوروزی سینماها تاکنون یک میلیارد و 317 میلیون تومان فروش داشته است. پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی، ساغر عزیزی، امیررضا احمدی و حسام نواب صفوی بازیگران "پیشونی سفید ۳" هستند.

"ژن خوک " سعید سهیلی یک میلیارد و 407 میلیون تومان به دست آورده است. هادی حجازی‌فر، سینا مهراد و نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم سینمایی پرحاشیه هستند.

"غلامرضا تختی " تازه‌ترین اثر بهرام توکلی کارگردان که نخستین رونمایی از آن در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر رقم خورد طی همین مدت موفق به فروش 876 میلیون تومانی شده است. فیلمی که به زندگی جهان پهلوان تختی از کودکی، بزرگسالی، مسابقات ورزشی و جهانی او تا زمان مرگ می‌پردازد. محسن تختی، شاهرخ شهبازی، علیرضا گودرزی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، سیاوش طهمورث، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، بهنوش طباطبایی، ستاره پسیانی، پریوش نظریه، آتیلا پسیانی، معصومه قاسمی پور، امیررضا فرامرزی و بانیپال شومون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.