سرویس سینمایی هنرآنلاین: فریبا متخصص بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: تئاتر "شاپرک خانوم" به کارگردانی حسن انصاریان قرار است از 20 فروردین ماه در سالن حوزه هنری به روی صحنه برود و من نیز در این نمایش حضور دارم. نمایشنامه درباره شاپرکی زیباست که قبلا در باغ بزرگ و پرنور و پرگلی زندگی می‌کرده، اما حالا گم‌ شده و به دنبال مسیر باغ می‌گردد. دست سرنوشت او را به‌سوی زیرزمین تاریک و نموری می‌کشاند و او گرفتار دست عنکبوتی پیر می‌شود. این اثر قصه‌ای است زیبا با بیانی تمثیلی که برای بزرگ‌ترها نیز همان قدر جالب و شنیدنی است که برای کودکان. صداها و آوازهای این نمایش بسیار مناسب و تأثیرگذارند و ریتم خوبی به قصه می‌دهند.

بازیگر"شهرزاد" عنوان کرد: همچنین سریال "الف ویژه" به کارگردانی کمال تبریزی را نیز بازی کردم که فعلا بنا به دلایلی کار تعطیل شده است و منتظر آغاز و از سرگیری مجدد کار هستیم. این سریال به نویسندگی حامد افضلی ۲۶ قسمت است و قرار است رمضان ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شود اما فعلا وضعیت آن مشخص نیست. همچنین یک سریال دیگر به کارگردانی احمد معظمی بازی کردم که اجازه صحبت درباره آن را ندارم. فیلم سینمایی "زنی با ارابه چوبی" را هم بازی کردم به کارگردانی خداداد جلالی که از وضعیت آن اطلاعی ندارم.

متخصص درباره سایر فعالیت‌های خود در سال نیز بیان کرد: به شکل روتین هر روز در رادیو نمایش حضور دارم. ضبط یک نمایش به کارگردانی محمد پورحسن را به پایان رساندیم که در 14 قسمت ضبط شده است و قرار است در ایام نوروز پخش شود.

وی درباره سال 97 و فعالیت‌هایش گفت: خدا را شکر سال خوبی برای من بود و اصلا بیکار نبودم. دوست دارم در سال جدید کمی استراحت کنم که متاسفانه دوستان به من لطف دارند و نمی‌گذارند بیکار باشم و دائم سرکار هستم. امیدوارم سال جدید برای همه سالی خوب همراه با سلامتی باشد البته با جیب‌هایی پراز پول.