به گزارش هنرآنلاین،  واحد تأمین برنامه شبکه چهار سیما از ۱ تا ۱۸ فروردین سال ۹۸، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ یک فیلم سینمایی جدید را به روی آنتن می‌برد که در ادامه اسامی این فیلم‌ها آورده خواهد شد.

فیلم آمریکایی "نابودی" (Annihilation) به نویسندگی و کارگردانی الکس گارلند در سبک خیال‌پردازی علمی و اکشن و با الهام از رمانی به همین نام اثر جف واندرمر ساخته شده است. ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، اسکار آیزاک، جینا رادریگز و تسا تامپسون از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در داستان فیلم آمده است: گروهی سرباز وارد یک منطقه فاجعه زیست‌محیطی می‌شوند و تنها یک نفر از آن‌ها جان سالم به در می‌برد، اگرچه او نیز به شدت مجروح می‌شود. در این بین همسر او (ناتالی پورتمن) که یک زیست‌شناس است، به نام همسرش عازم سفری به سمت منطقه یک فاجعه زیست‌محیطی می‌شود، ولی نمی‌داند که چه چیزی در انتظار اوست. تیم سفر او شامل یک زیست‌شناس سلولی (ناتالی پورتمن)، یک روان‌شناس (جنیفر جیسن لی)، یک ژئومورفولوژیست، یک فیزیک دان و یک پیراپزشک است.

فیلم "متفاوت مثل من" (Same Kind of Different as Me) به کارگردانی مایکل کارنی که محصول ۲۰۱۷ آمریکا است، بر اساس کتابی به همین نام اثر ران هال ساخته شده است.

این فیلم، داستان زندگی واقعی ران هال و همسرش را روایت می‌کند. ران هال یک دلال هنری جهانی است که با یک مرد بی‌خانمان و خطرناک به نام دنور دوست می‌شود تا ازدواج خود با همسرش، دبورا هال، را حفظ کند. دبورا زنی است که رویاهای او، زندگی هر سه آن‌ها را به سمت قابل توجه‌ترین سفر عمرشان هدایت می‌کند.

"دوازدهمین مرد" (The ۱۲th Man) به کارگردانی "هارالد زوارت" هم فیلمی درام و تاریخی و محصول سال ۲۰۱۷ نروژ است.

بازیگرانی چون "توماس گالستاد"، "جاناتان ریس مایرز"، "ماری بلوکهوس"، "مادز سیوگارد پیترسن"، "ایریک ریشلم" و "ویگار هول" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم "دوازدهمین مرد" برپایه رویدادهای واقعی تاریخی و همچنین با الهام از کتابی با نام "جان بالزرود و کسانی که او را نجات دادند" نوشته "تور هاگ" ساخته شده‌است.

فیلم "شهر اسلحه"(Gun City) به کارگردانی دنیل دلاتوره هم یک فیلم جنایی، ماجرایی و هیجان انگیز است که در سال ۲۰۱۸ ساخته شده و محصولی اسپانیایی فرانسوی محسوب می‌شود. لوئیس تسار، میشل جنر، ویسنته رومرو و… در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

داستان "شهر اسلحه" درباره یک پلیس سر سخت است که در سال ۱۹۲۱ از مادرید به بارسلونا فرستاده می‌شود تا یک تسلیحات نظامی سرقت رفته را پیدا کند …

همچنین فیلم "۴۷ سیاه" ( Black ۴۷) به کارگردانی لنس دالی در ژانر درام، اکشن، راز آلود و معمایی ساخته شده است. این فیلم که ایرلندی لوکزامبورگی و محصول سال ۲۰۱۸ است در ایام نوروز به روی آنتن می‌رود. هوگو ویوینگ، جیمز فرچویل، استفن را، فردی فاکس، بری کوهان، مو دانفورد، سارا گرین، جیم برودبنت، سیاران گریس و کولم سیو در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم، ایرلند در سال ۱۸۴۷ را روایت می‌کند که قحطی بزرگی این کشور را ویران کرده است و فینی، یک تکاور ایرلندی که برای ارتش بریتانیا در خارج از کشور مبارزه کرده است، پست خود را برای بازگشت به خانه و پیوستن دوباره به خانواده جدا افتاده‌اش رها می‌کند.

همچنین "پناهگاه" به کارگردانی جف نیکولز در ژانر حادثه‌ای و محصول ۲۰۱۱ آمریکا، "چارلز دیکنز: مردی که سرود سال نو را نوشت" به کارگردانی بهارات نالوری در ژانر زندگی‌نامه و محصول ۲۰۱۷ ایرلند و کانادا، "کشش" به کارگردانی فدور باندارچوک در ژانر علمی، تخیلی و محصول ۲۰۱۷ روسیه، "تصویر ذهنی" به کارگردانی جرج دورادو در ژانر جنایی و محصول ۲۰۱۳، "انحنا" به کارگردانی دیگو هالیوس در ژانر جنایی و محصول ۲۰۱۷ آمریکا، "مائودی" به کارگردانی ایسلینگ والش در ژانر زندگی نامه و محصول ۲۰۱۶ کانادا، "اجلاس" به کارگردانی سانتیاگو میتر در ژانر سیاسی و حادثه‌ای و محصول ۲۰۱۷ آرژانتین، "بازی سیاست" به کارگردانی دوگ آیمن در ژانر سیاسی و محصول ۲۰۱۰ آمریکا، "بازماندگان ۱۸۹۸ فیلیپین" به کارگردانی سالوادور کالوو در ژانر جنگی و محصول ۲۰۱۶ اسپانیا، "مارگارت" به کارگردانی جیمزکنت در ژانر زندگی نامه و محصول ۲۰۰۹ انگلستان، "خانه شوم" به کارگردانی ژیل پاکت برنر در ژانر جنایی و محصول ۲۰۱۷ امریکا و انگلیس و "رمز بیگانه" به کارگردانی مایکل جی کوئینی در ژانر علمی تخیلی و محصول ۲۰۱۷ امریکا از دیگر فیلم‌هایی است که در ایام نوروز از شبکه چهار سیما به روی آنتن خواهند رفت.