سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما تابستان امسال دو فیلم "مرداد " و "در وجه حامل" را بر پرده سینماها داشت. او پیش از این اعلام کرد بود که به زودی فیلم "برج ماهی " را کارگردانی خواهد کرد، اما این اتفاق میسر نشد.

کامیار در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این پروژه گفت: همچنان درگیر یافتن سرمایه هستیم. امیدوارم بعد از ساخت فیلمی که به زودی در مقام تهیه کننده آن را تولید می‌کنم بتوانم پروژه "برج ماهی" را آغاز کنم.

این تهیه کننده در ادامه درباره پروژه جدید عنوان کرد: تقاضای پروانه ساخت برای یک کارگردان فیلم اولی داده‌ام که هنوز صادر نشده است. در صورت صدور پروانه ساخت در فصل بهار پیش تولید این کار را آغاز خواهیم کرد.

کامیار با اشاره به این که فیلم جدیدش یک کار کمدی است، توضیح داد: البته کمدی بازاری امروز نیست و آبرومند است، با فیلمنامه‌ای خوب تا مخاطب خاص و عام را راضی نگه دارد. امیدوارم با ساخت این فیلم بتوانیم بخشی از ضرر دو فیلم قبلی را جبران کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت چاپ کتاب خود اظهار کرد: کتاب من پیش از این با نام "چای سرد " قرار بود منتشر شود که به دلیل تشابه اسمی با چند اثر دیگر عنوان آن تغییر کرد و به "اینجا شب‌هایش بلند است " رسید. ضمن این که ناشر آن نشر کوله پشتی است و تا آخر اسفندماه منتشر می‌شود.