سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "جن زیبا" این روزها به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید روی پرده سینماهای کشور است. داستان فیلم درباره مردی به نام یدالله است که یک سال است زنش را از دست داده و حالا غمگین است. او شب‌ها در خانه بزرگ و قدیمی‌اش تنهاست تا این که اتفاق جدیدی برایش رخ می‌دهد. نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینال‌زاده، میثم پویانفر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی‌پور و منظر لشگری بازیگران این فیلم هستند.

بایرام فضلی کارگردان این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره شرایط اکران این فیلم و میزان بازخوردی که از مخاطبان دریافت کرده است گفت: همانطور که می‌دانید اکران بین جشنواره فیلم فجر و اکران نوروز زمان خیلی مناسبی برای دیده شدن فیلم‌ها نیست؛ چرا که هم زمان کمی برای اکران وجود دارد و هم این که مخاطبان به دلیل شلوغی اسفندماه و کارهای پیش از پایان سال درگیر هستند و عمدتا فیلم‌هایی که در این زمان اکران می‌شوند شرایط خوبی ندارند. ولی ما طبق شرایط مجبور شدیم که این زمان را برای اکران بپذیریم. در مقابل فیلم‌هایی که همزمان با ما اکران شدند فیلم ما در جایگاه سوم قرار دارد و بازخوردها خوب بوده است اما فروش بالا نیست و انتظارات ما را برآورده نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اکران فروردین را هم خواهند داشت، بیان کرد: تا آخر اسفند زمان اکران قانونی فیلم ماست و در صورتی که سینماداران از فیلم استقبال کنند ممکن است ادامه داشته باشد در غیر این صورت زمان دیگری در اختیار نداریم.

کارگردان "بازم سیب داری؟" ادامه داد: ما در رنکینگ سایت سینماتیکت از 5 امتیاز 4 امتیاز داریم و این اتفاق خوبی است. بازخوردها نیز در طی این مدت کاملا متفاوت بوده است چرا که من همواره سعی دارم در آثارم آن خصوصیت تجربی بودن را حفظ کنم و برایم جالب است که مخاطب عام چه برخوردی با کار دارد.

فضلی همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود نیز عنوان کرد: این روزها در مقام مدیرفیلمبرداری مشغول به کار هستم اما اجازه ندارم درباره کار صحبت کنم. ضمن این که فیلمنامه‌هایی نیز در دست دارم و ممکن است همکاری دیگری با خانم نورگل یشیلچای یا سایر بازیگران ترک داشته باشم، اما همه این‌ها منوط به دیده شدن فیلم "جن زیبا" و بازخوردهایی است که از آن دریافت می‌کنیم. فیلم باید در ترکیه اکران شود که از 24 اسفندماه این اتفاق رقم می‌خورد و باید ببینیم آیا گیشه ترکیه را هم می‌تواند داشته باشد یا خیر! اگر آن طرف هم جواب دهد و اتفاق خوبی بیفتد می‌توانیم ادامه دهیم. بهرحال هزینه سلبریتی‌های خارجی بسیار بالاست و باید هزینه‌ها تامین شوند.