سرویس سینمایی هنرآنلاین: مسعود فرجام که پیش از این در مقام تدوینگر در سطح داخلی و بین‌المللی موفق به دریافت جوایزی از جشنواره‌های جهانی شده است، این روزها مشغول ساخت نخستین فیلم سینمایی‌اش در مقام کارگردان است.

 فیلمبرداری"فریدِ؟ میگه ساعت هشت" با حضور بازیگرانی چون آذرخش فراهانی، روشنک گرامی، سام حسامی، الهه افشاری، آزاده سدیری و شقایق فراهانی از اواخر آبان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

فرجام علاوه بر کارگردانی تدوین همزمان این کار را نیز برعهده دارد.

"فریدِ؟ میگه ساعت هشت" حال و هوایی اجتماعی و جوانانه دارد و قصه آن، روایت و برشی از دو شب زندگی پنج جوان است که براساس تصمیم ها و انتخاب‌های غلط سرنوشت نافرجامی را برای خود رقم می‌زنند.

"فریدِ؟ میگه ساعت هشت" با سرمایه گذاری بخش خصوصی تولید می‌شود و تمامی صحنه‌های آن در تهران مقابل دوربین رفته است.

از نکات قابل توجه این فیلم حضور عباس رافعی در مقام مشاور پروژه و سام حسامی فرزند شقایق فراهانی در مقابل اوست. آزاده سدیری نیز برای نخستین بار بازیگر فیلم سینمایی شده است او پیش از این تجربه حضور در سریال موفق "تعبیر وارونه یک رویا" به کارگردانی فریدون جیرانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

امیر پرهیزکار: مجری طرح، علیرضا رضایی: مدیر تولید، شاهین غلامرضایی: برنامه ریز، امیر کرباسچی: دستیار اول کارگردان، نرگس امتیازی و وحید عزیزی: گروه کارگردانی، سعید براتی: فیلمبردار، حسین مجد: طراح صحنه، پردیس رافعی: طراح لباس، مسعود شاهوردی: صدابردار، مهرداد قلی پور: طراح چهره پردازی، جواد حقیقی: آهنگساز، حسن ایزدی: جلوه‌های ویژه، سیما محمدی: عکاس، مهسا بهشتی: فیلمبردار پشت صحنه و قربان صادقی: مدیر تدارکات از دیگر عوامل این فیلم  سینمایی هستند.