به گزارش هنرآنلاین، زمان قطعی برگزاری "دوازدهمین جشنواره بین‌المللی "فیلم 100" اعلام شد.

این جشنواره به همت "حوزه هنری" با موضوع اخلاق و سبک زندگی طی روزهای 8 تا 10 اسفند به دبیری علی قربانی در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و مسیر تجربه و در قالب مستند، داستانی و پویانمایی طراحی شده است. همچنین، بخش مسابقه سینمای جهان در قالب‌های مستند، داستانی و پویانمایی نیز صرفا برای حضور شرکت کننده‌های غیرایرانی خواهد بود.

اخلاق و سبک زندگی، ترویج مفاهیم اخلاقی همچون قانون‌مداری، گذشت، سعۀ صدر، ایثار، ترویج الگوی انسان انقلاب اسلامی، خانوادۀ الگوی ایرانی اسلامی، فرهنگ اصیل ایرانی، نگاه دوباره به زندگی و زدودن غبار روزمرگی از جمله موضوعات این رویداد سینمایی اعلام شده است.

علاوه بر این برای بخش ویژه موضوعاتی چون: حمایت از تولید ایرانی (ایران ساخت )، حمایت از تولید کالا و خدمت دانش‌بنیان ایرانی، فرهنگ تولید محصولات باکیفیت ایرانی، پویش ملی و حمایت مردمی از تولید کالا و خدمات دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی، تأثیرات مخرب خرید کالاهای خارجی، واردات بی‌رویه و غیرقانونی (قاچاق کالا)، معرفی کسب‌و‌کارهای نوین و استارت‌آپ‌ها و تولید ثروت از علم و فنّاوری ، معرفی اقتصاد دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند.