سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهدی صباغ زاده کارگردان و تهیه کننده سینما این روزها مشغول آماده سازی فیلم "کلوپ همسران" به کارگردانی خودش و آماده سازی فیلم کاوه صباغ زاده در مقام تهیه کننده است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت فیلم خود گفت: "کلوپ همسران" این روزها در حال سپری کردن مراحل فنی تروکاژ است و موسیقی آن توسط بهنام ابطحی در حال ساخت است. از آنجا که فیلم به جشنواره سی و هفتم فیلم فجر نرسید با آرامش بیشتری مشغول کار هستیم تا در صورت مساعد بودن شرایط بتوانیم آن را در عید نوروز 98 روی پرده سینماها بفرستیم.

صباغ زاده همچنین درباره پیش تولید فیلم "رمانتیسم عماد و طوبا" به کارگردانی کاوه صباغ زاده بیان کرد: فیلمنامه پروانه ساخت گرفت و بسیار نیز مورد توجه واقع شد، اما از آنجا که فصل مورد نظر را از دست دادیم و کاوه نیز آمادگی تولید این فیلم را نداشت در نهایت تصمیم گرفتیم فیلمنامه را کنار بگذاریم. به زودی برای فیلمنامه دیگری که کاوه نوشته است اقدام می کنیم تا در زمستان فیلم را کلید بزنیم.

"کلوپ همسران" داستان سه مرد متمول را روایت می‌کند که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند؛ غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم درانتظارشان است... محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور و رضا بنفشه‌خواه با هنرمندی گوهر خیراندیش بازیگران اصلی این کمدی-خانوادگی هستند که در مقابل دوربین سیروس عبدلی ایفای نقش کرده‌اند.