سرویس سینمایی هنرآنلاین: پدرام شریفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها منتظر اکران فیلم "کار کثیف" ساخته خسرو معصومی است. او این روزها خود را آماده می‌کند تا علاوه بر حضور در صحنه تئاتر، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز بار دیگر بازی خود را به نمایش بگذارد.

شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فیلم‌های جدید خود گفت: دو فیلم "شبی که ماه کامل شد" ساخته نرگس آبیار و "سال دوم دانشکده من" ساخته رسول صدرعاملی را آماده دارم که احتمالا در جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌روند. نمی‌توانم درباره قصه و نقش خود در این دو فیلم توضیح بدهم. تنها می‌توانم بگویم که نقش‌های متفاوتی هستند، بخصوص کار خانم آبیار که بسیار متفاوت است و فیلم جالبی خواهد بود.

شریفی درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: از روز دوشنبه 10 دی ماه با نمایش "نگهبانان" به کارگردانی ملودی آرام نیا در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رویم. این نمایش قرار است هر شب ساعت 20 اجرا شود.

بازیگر " متولد 65" ادامه داد: این نمایش دو پرسوناژی است و داستان دو نگهبان است که در تاج محل نگهبانی می‌دهند. در این میان اتفاقاتی رخ می‌دهد که داستان نمایش را پیش می‌برد.