سرویس سینمایی هنرآنلاین: کامران مجیدی تهیه‌کننده این روزها خود را آماده می‌کند تا تولید سریال "نیکان" را آغاز کند. او علاوه بر این فیلم سینمایی"جان‌دار" را نیز امسال روانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر کرده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره ساخت سریال جدید خود گفت: سریال"نیکان" برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد و این روزها در مرحله تحقیق و نگارش قرار دارد. "نیکان" یک سریال 30 قسمتی است و علی سرآهنگ کارگردانی آن را بر عهده دارد. پیش از این اعلام شده بود که این سریال ادامه‌ای است بر فیلم"لاک قرمز" که این‌گونه نیست. شاید شباهت‌هایی در داستان داشته باشد اما یک قصه کاملاً مجزاست.

مجیدی درباره همکاری با سید جمال سیدحاتمی اظهار کرد: با آقای سیدحاتمی قرار است روی پروژه سینمایی دیگری در آینده نزدیک کار کنیم که فعلاً در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد.

مجیدی که از جمله سینماگرانی است که برای لغو صدور پروانه ساخت درخواست داده است، دراین‌باره عنوان کرد: در هر صورت هرچه جلوتر برویم می‌تواند گام مثبتی باشد. تمام آثار تولید شده سینمای ایران باید پروانه ساخت داشته باشند، اما برخی از کارها پروانه نمایش نمی‌گیرند. با حل این قصه موضوع بعدی حل نخواهد شد، اما می‌تواند گامی روبه‌جلو باشد.

تهیه‌کننده فیلم "زرد" تأکید کرد: در همه جای دنیا نیز این اتفاق وجود دارد و هر کشوری ضوابط خودش را داراست و این‌طور نیست که کشور ما این‌گونه عمل کند. اتفاقاً باید از سازوکارهای اساسی که جزو قوانین سینمایی کشور است تمکین کرد. این‌ اتفاقات یک حرکت روبه‌جلو است. نباید همواره دیگران را متهم کرد چرا که گاهی اوقات من تهیه‌کننده، پروانه ساخت می‌گیرم اما چیز دیگری می‌سازم و متعهد به آن پروانه نیستم باید به این بحث نظارتی توجه کرد و مشکلات آن را برطرف کرد.