به گزارش هنرآنلاین، آخرین مهلت شرکت در جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین که پیش از این 27 آذر ماه اعلام شده بود، به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد.

سیدجمال هادیان دبیر جشنواره در این زمینه گفت: استقبال از جشنواره بیش از انتظار ما بود و از سویی برخی هنرمندان و فعالان متقاضی شرکت در جشنواره با توجه به نو بودن بحث ارائه ایده در حوزه وب سری، خواستار برخورداری از فرصت بیشتر برای ارائه اثر بودند که به احترام آن ها، آخرین مهلت شرکت در جشنواره را تا 14 دی ماه تمدید کردیم.

او متذکر شد: ما مصمم هستیم همه ظرفیت‌ها و ایده‌های نو از سوی همه هنرمندان کشور فارغ از سن و موقعیت جغرافیایی، به این جشنواره ارائه شود و پس از انتخاب، مورد حمایت قرار گیرد.

هادیان گفت: از همراهی همه نهادهای دولتی و غیر دولتی دارای دغدغه و علاقه مند به برپایی این جشنواره استقبال می‌کنیم و امیدواریم این رویداد هنری، منشأ تولیدات فاخر و بروز و ظهور استعدادهای کمتر شناخته شده در کشور شود تا سهم بیشتری از تولید محتوای فضای مجازی را به خود اختصاص دهیم.

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین با اشاره به اینکه به زودی  هیئت انتخاب این جشنواره معرفی خواهند شد، از همه هنرمندان و دولتمردانی که تاکنون حمایت خود را از این رویداد ملی اعلام کرده اند، تشکر کرد.

این جشنواره در دو بخش وبسری‌ها (سریال‌های اینترنتی) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود و متن فراخوان و فرم ثبت نام جشنواره در سایت www.kudakonlinefest.ir قابل دسترسی است.