سرویس سینمایی هنرآنلاین: مسعود ردایی تهیه کننده امسال با دو اثر سینمایی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این حضور بیان کرد: پیش از این قرار بود فیلم سینمایی "سال دوم دانشکده من" به کارگردانی رسول صدرعاملی در آبان ماه به روی پرده سینماها برود، اما برخی از دوستان این فیلم را دیدند و پیشنهاد دادند که نخستین رونمایی فیلم در جشنواره فجر باشد. ما هم پذیرفتیم و فرم حضور در جشنواره را پر کردیم. علاوه بر این فیلم در چند جشنواره الف و مهم جهانی نیز حضور خواهد داشت که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه درباره ساخت فیلم "فیگور" به کارگردانی پویا پارسا مقدم گفت: این فیلم نیز مراحل آخر تولید خود را پشت سر می‌گذارد. فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را در بخش فیلم اولی‌ها پر کرده‌ایم. برای این فیلم نیز در تلاش هستیم تا بتوانیم حضورهای جهانی‌اش را همزمان با فیلم فجر رقم بزنیم.

تهیه کننده "مالاریا" درباره اقبال این فیلم‌ها در جشنواره اظهار کرد: از دید ما همه فیلم‌ها خوب هستند و به قول دوستان فیلم بد نداریم، اما خوب و بد بودن فیلم از نگاه مخاطب مشخص می‌شود. هر کس که فیلم می‌سازد فکر می‌کند که اثرش موفق است و فیلم خوب ساخته است، اما مهم مخاطب و شرایط اکران است که به دیده شدن اثر کمک می‌کند.

ردایی درباره سایر فعالیت‌های خود نیز توضیح داد: این روزها مشغول مطالعه یک فیلمنامه کمدی هستیم که در صورت تایید برای دریافت پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد. علاوه بر این مشغول تولید یک مستند 11 قسمتی برای تلویزیون هستیم که در ایام دهه فجر به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. این مستند 11 قسمتی به اوضاع و احوال شبکه‌های ارتباطی در زمان انقلاب می‌پردازد و توسط 11 کارگردان در 11 استان کشور در حال تولید است.