سرویس سینمایی هنرآنلاین: حسین مهری بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی قبل سریال تلویزیونی "حوالی پاییز" را روی آنتن شبکه سه سیما داشت، این روزها مشغول بازی در تازه‌ترین اثر محمدحسین مهدویان است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول کار در پروژه "ماجرای نیمروز 2" به کارگردانی محمدحسین مهدویان هستم که برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، یک فیلم دیگر نیز دارم که اگر پذیرفته شود در جشنواره رونمایی خواهد شد و فیلم سینمایی "کروکودیل " به کارگردانی مسعود تکاور را دارم که تا حدود یک ماه آینده به روی پرده سینماها می‌رود.

 مهری ادامه داد: "کروکودیل " یک فیلم معمولی است و مخاطب آن را دوست خواهد داشت. این کار بیشتر برای جوانان است و درباره اعتیاد که قابل قبول برای مردم خواهد بود.

 بازیگر "ماجرای نیمروز " در پاسخ به این سوال که تولید آثار کمدی در سینما تا چه اندازه بر روی کار بازیگران تاثیرگذاشته است، بیان کرد: خیلی نمی‌شود گفت تاثیرگذاشته است. کسانی که ملودرام کار می‌کنند پیشنهادهای خود را دارند و در دوره‌های مختلف بنا براقتضا فیلم‌های مختلف مورد توجه واقع می‌شوند. به طور نمونه 25 سال پیش فیلم‌های اکشن خاص جامعه بودند و امروز فیلم‌های دیگر؛ مهم این است که مخاطب چه اثری را می‌پسندد و از آن استقبال می‌کند. در دنیا نیز فیلم کمدی جایگاه خود را همواره داشته است و مردم این ژانر را دوست دارند.

وی اظهار کرد: کاری از دست ما بازیگران بر نمی‌آید، دلیل استقبال از آثار کمدی جامعه است، اگر خوراک مردم بالا برود ژانر دیگر خیلی روی گیشه تاثیری ندارد. ولی طبیعتا کمدی فروش بیشتری دارد و گاهی هزینه‌های تولید این اثار نیز از آثار اجتماعی بیشتر است.