به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "کوپال" به کارگردانی کاظم ملایی یکشنبه 20 آبان در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

کوپال که اولین فیلم کاظم ملایی است، قصه یک شکارچی و تاکسیدرمیست به نام "دکتر احمد کوپال" را روایت می کند که در روز آخر سال با یک چالش غریب در زندگی‌اش مواجه می‌شود.

فیلم "کوپال" بیش از شصت حضور جهانی داشته است و در جشنواره‌هایی مانند براشوف کانادا، بوگوتا کلمبیا، برکلی آمریکا، همیلتون کانادا، ویاوگا آمریکا، آلترناتیو مکزیک، فیلمهای مستقل مونترال کانادا، دوازده ماه رومانی، هانتینگتون پیچ آمریکا، هنرهای زیبای آمریکا، ریل تایم نیجریه، کانال پانامای پاناما موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و ... شده است. کاظم ملایی در "یازدهمین جشن انجمن منتقدان سینمای ایران" برای این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین خلاقیت و استعداد درخشان شد و نیز توانست از "بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کلکته هندوستان" جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کند.

کاظم ملایی کارگردان، آنتونیا شرکا منتقد و کوروش جاهد کارشناس سینما روز یکشنبه ساعت 18 مهمانان چهارصد و هشتاد و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

زنده یاد لوون هفتوان، نازنین فراهانی و پوریا رحیمی سام بازیگران اصلی این فیلم هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.