به گزارش هنرآنلاین، عضویت در کانون فیلم رشد رایگان است و اعضای کانون می‌توانند از تمامی برنامه‌های چهل و هشتمین دوره ی جشنواره فیلم رشد، به صورت رایگان استفاده کنند. شرکت در جلسات گفتگو با فیلمسازان، کارگاه های آموزشی، دیدار با کارگردان ها، بازیگران و عوامل فیلم های شرکت کننده در جشنواره برای افرادی که عضو کانون شوند، میسر خواهد شد.

امکان شرکت در مسابقه تصویری نقد فیلمهای جشنواره (با صدها جایزه ارزنده)، عضویت رایگان در سینماتک فیلم رشد، حضور تعدادی از اعضا در مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره، از دیگر مزایای عضویت در کانون فیلم رشد است.

سینماگران، سینمادوستان، دانشجویان، آموزگاران و دانش آموزان میتوانند با مراجعه به سایت کانون به نشانی http://festival.roshd.ir ثبت نام کنند و به عضویت کانون فیلم رشد درآیند.

اعضای کانون فیلم رشد، برای اطلاع از نحوه و زمان تحویل کارت عضویت، اخبار و برنامههای جشنواره و چگونگی شرکت در مسابقه تصویری نقد فیلمهای حاضر در چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد، در فضای مجازی، به نشانی @roshdfilmfestival در اینستاگرام و دیگر شبکههای اجتماعی مراجعه کنند.

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد را از ۲۵ آبان تا ۲ آذر ۹۷ به دبیری وحید نیکخواه آزاد در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد کرد.