سرویس سینمایی هنرآنلاین: شرکت ایمپرتیو اینترتینمنت با مارتین اسکورسیزی برای کارگردانی فیلم "قاتلان ماه کامل" (Killers of the Flower Moon) و با لئوناردو دی‌کاپریو برای بازی در این فیلم به توافق رسید.

این فیلم واقعی/جنایی/تریلر با اقتباس از رمان پرفروش "قاتلان ماه کامل: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی" (Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI) نوشته دیوید گران عضو تحریریه نیویورکر و نویسنده کتاب "شهر گمشده زد" ساخته می‌شود.

به گزارش ورایتی، ایمپرتیو حق ساخت اقتباس سینمایی "قاتلان ماه کامل" را در 2016 خرید. از همان زمان اسکورسیزی و دی‌کاپریو به این پروژه ابراز علاقه کردند. اسکورسیزی، خود یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود. قرار است فیلمنامه را اریک راث بنویسید. انتظار می‌رود "قاتلان ماه کامل" پروژه بعدی اسکورسیزی و دی‌کاپریو باشد.

اسکورسیزی گفت: وقتی کتاب دیوید گران را خواندم، بلافاصله آن را مقابل چشم‌های خودم دیدم – آدم‌ها، فضا و مکان و حرکت – و می‌دانستم باید از روی آن یک فیلم بسازم. از این که با همکاری اریک راث و لئو دی‌کاپریو، این داستان آمریکاییِ اضطراب‌آور را روی پرده می‌آورم، بسیار هیجان‌زده هستم.

داستان "قاتلان ماه کامل" در دهه 1920 روی می‌دهد و درباره قتل‌های زنجیره‌ای اعضای قوم سرخ‌پوست اوسیج در اکلاهما بعد از کشف نفت در سرزمین آن‌هاست. تحقیق درباره این جنایات مخوف یکی از اولین کارهای مهم اف‌بی‌آی در اولین سال‌های تشکیل این سازمان بود.

ایمپرتیو اینترتینمنت با اعضای قوم اوسیج دیدار کرده‌اند و در ماه‌های آینده لوکیشن‌های مورد نظر را انتخاب می‌کنند. تولید فیلم تابستان 2019 آغاز می‌شود.

"قاتلان ماه کامل" ششمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو بعد از فیلم‌های "دار و دسته نیویورکی"، "هوانورد"، "مردگان"، "شاتر آیلند" و "گرگ وال استریت" است. دی‌کاپریو این روزها در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی کوئنتین تارانتینو بازی می‌کند. اسکورسیزی مراحل پس از تولید فیلم "ایرلندی" را انجام می‌دهد که متمرکز بر زندگی فرانک "ایرلندی" شیران، آدمکش حرفه‌ای است.