سرویس سینمایی هنرآنلاین: "دختر شیطان" تازه‌ترین ساخته قربان محمدپور کارگردان فیلم "سلام بمبئی"، این روزها در مراحل فنی قرار دارد. "دختر شیطان" داستان یکی از بچه‌های ابلیس است که می‌خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه‌اش آن است که به یک آدم بی‌گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و به دنبال یک آدم بی‌گناه می‌گردد. حمید فرخ‌نژاد، ایشا روات، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی‌نیا و فردین حفیظی از بازیگران اصلی فیلم هستند.

محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت فیلم خود گفت: درگیر کارهای فنی فیلم "دختر شیطان" هستم، به این دلیل که پروژه بسیار سنگینی است و جلوه‌های ویژه خاصی دارد که برای اولین بار است که در ایران انجام می‌شود. بنابراین کارها کمی با طمأنینه پیش می‌رود.

محمدپور ادامه داد: روز سه‌شنبه 24 مهرماه آهنگساز هندی این فیلم به ایران سفر می‌کند تا کارهای لازم انجام شود و از هفته آینده نیز صداگذاری کار آغاز می‌شود.

وی درباره فیلم "عاشقی در هانوی" نیز اظهار کرد: لوکیشن‌های ویتنام را بازبینی کردیم و در حال رایزنی با دو بازیگر مرد اصلی هستیم که ایرانی هستند و شرط اصلی ما هم در این زمینه تسلط به زبان انگلیسی است. پیش از این با لی یونگ آئه بازیگر نقش یانگوم صحبت‌هایی برای حضور در این فیلم داشتیم، اما از آنجایی که او دو فرزند کوچک دارد حاضر به حضور در این کار و خروج از کشورش نشد، اما طی ملاقاتی که باهم داشتیم توافق شد تا در کاری که در کره خواهم ساخت حضور داشته باشد.

این کارگردان درباره وضعیت مالی فیلم نیز بیان کرد: زمانی که ما پیش تولید کار را آغاز کردیم صحبت بر سر دلار 3500 تومانی بود ولی در حال حاضر دلار به 15 هزار تومان رسیده است و همین کار را سخت کرده، اما از آنجایی که 50 درصد هزینه‌ها توسط کمپانی ویتنامی پرداخت می‌شود، کمی کار برای ما آسان‌تر شده است.

محمدپور در ادامه درباره وضعیت اکران فیلم نیز توضیح داد: این روزها فیلم‌هایی که اکران می‌شوند اغلب کمدی هستند و در این مدت شنیدم که بسیاری از همکاران در این زمینه گلایه داشتند، اما من معتقدم اگر فیلمی جذابیت‌های لازم را داشته باشد می‌تواند در گیشه موفق عمل کند. به طور مثال "سلام بمبئی" فیلم کمدی نبود، اما در گیشه موفق عمل کرد و فکر می‌کنم لوکیشن جدید و خارجی، بازیگران خارجی و قصه جذاب همه در کنار هم می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی افزود: قصه بسیار تاثیرگذار است و تنها لوکیشن خارجی مهم نیست. چرا که بودند فیلم‌هایی که در خارج از کشور تولید شدند و بازیگر خارجی داشتند اما نتوانستند در گیشه مخاطب را جذب کنند. مهم قصه جذاب است که در سینمای ما کمتر دیده می‌شود.