سرویس سینمایی هنرآنلاین: طبق گفته غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از روز چهارشنبه 11 مهرماه دو فیلم "ماهورا" به کارگردانی حمید زرگرنژاد و "لازانیا" به کارگردانی حسین قناعت در سینماهای کشور اکران می‌شوند.

ماهورا

"ماهورا"

ساخته حمید زرگرنژاد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان واقع شد. این فیلم روایتگر داستانی واقعی است و در خلاصه داستان آن آمده: در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند که لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود. ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، احمد کاوری، کامران تفتی، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی، مالک سراج و داریوش ارجمند در فیلم سینمایی "ماهورا" به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است جایگزین فیلم "تنگه ابوقریب" به کارگردانی بهرام توکلی در گروه سینمایی استقلال شود.

لازانیا

"لازانیا"

تازه‌ترین اثر حسین قناعت در مقام کارگردان است که از روز چهارشنبه به روی پرده سینماها می‌رود. در این فیلم کمدی جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده، ساعدهدایتی و... به ایفای نقش می‌پردازند.  فیلم سینمایی "لازانیا"در گونه سینمای کمدی ساخته شده و در خلاصه داستان این فیلم آمده است : تو کفتم!...کف! ...مى‌فهمى؟ تا نخورمت ولت نمى‌کنم! جواد رضویان پس از گذشت سال‌ها دوری از سینما با نقش تازه‌ای در این فیلم کمدی حضور پیدا کرده است. این فیلم نیز قرار است به جای فیلم "یک کیلو و بیست و یک گرم" رحیم طوفان در گروه سینمایی ماندانا به روی پرده برود.