سرویس سینمایی هنرآنلاین: مل گیبسن، فیلم وسترن خشن و تاثیرگذار "این گروه خشن" ('Wild Bunch) را بر مبنای فیلمنامه‌ای نوشته خودش برای شرکت برادران وارنر کارگردانی می‌کند. او مدیر تولید فیلم نیز خواهد بود. برایان بگبای فیلمنامه را با همکاری گیبسن می‌نویسد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، سام پکین‌پا که به خاطر فیلم‌های اکشن و مردانه خود شهرت داشت، "این گروه خشن" را در 1969 کارگردانی کرد. از فیلم به عنوان نقطه اوج کارنامه پکین‌پا یاد می‌شود، فیلمی که تنها نامزدی اسکار پکین‌پا را در بخش فیلمنامه اقتباسی برای پکین‌پا به همراه آورد.

"این گروه خشن" با بازی ویلیام هولدن، ارنست بورگناین و رابرت رایان درباره گروهی یاغی پا به سن گذاشته است که می‌کوشند در آخرین روزهای غرب وحشی، زنده بمانند، با این که قرن بیستم برای آن‌ها فایده‌ای ندارد. لحظه‌های اکشن و تصویرپردازی "این گروه خشن" تاثیرگذار بود، هرچند تماشاگران و منتقدان را درمورد تصویری که از خشونت ارائه داد به دو دسته تقسیم کرد.

فضای "این گروه خشن" می‌تواند برای گیبسن آشنا باشد. او در 1995 برای فیلم "شجاع‌دل" که آن هم به‌خاطر صحنه‌های خشن معروف است، برنده جوایز اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. فیلم‌های بعدی او در مقام کارگردان شامل "مصائب مسیح"، "آپوکالیپتو" و فیلم نامزد اسکار "هکساو ریج" نیز به خاطر تصویر بی‌پرده و خونین از تقابل انسان‌ها در طول تاریخ شهرت دارند.

"این گروه خشن" پروژه بعدی گیبسن نخواهد بود. او امیدوار است "ناوشکن" (Destroyer) با موضوع جنگ جهانی دوم را سال آینده مقابل دوربین ببرد.