سرویس سینمایی هنرآنلاین: طبق مصوبات تازه کارگروه اکران از روز چهارشنبه 14 شهریور ماه دو فیلم "یک کیلو و بیست و یک گرم" به کارگردانی رحیم طوفان و "چراغ‌های ناتمام" به کارگردانی مصطفی سلطانی به روی پرده سینماها می‌روند.

به کارگردانی رحیم طوفان است که یک اثر اجتماعی است و زندگی سه قشر از طبقه فرهنگی را روایت می‌کند. در این فیلم لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی، سمیرا ذکایی و بازیگران خردسال ساغر کیان راستی و مانلی اصفهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است به سرگروهی سینما ماندانا اکران شود.

یک کیلو و بیست و یک گرم

"یک کیلو و بیست و یک گرم"

فیلم "چراغ‌های ناتمام" به کارگردانی مصطفی سلطانی و تهیه کنندگی مجید اسماعیلی و مجتبی امینی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت از روز چهارشنبه به سرگروهی باغ کتاب به روی پرده سینماها می‌رود.

چراغ های ناتمام

" چراغ‌های ناتمام"

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آیا تا حالا شده فکر کنین یه چیزی دور و برتون درست نیست و ندونین اون چیه؟ بین هزار هزار نفر آدم راه برین اما تنهای تنها باشین... روزا پشت سر هم بگذرن و شما کاری از دستتون برنیاد... فکر کنین سر جاتون نیستین اما ندونین چطوری باید برسین به اون جایی که دلتون می خواد... هیچکس نباشه که با یه جمله بهتون قوت قلب بده... مجید صالحی، شقایق فراهانی، حسین مهری، الهام نامی، حسین ملکی، علیرضا استادی و داریوش ارجمند بازیگران این فیلم هستند.