به گزارش هنرآنلاین، حمید نعمت‌الله نویسنده و کارگردان، "شعله‌ور" جدیدترین فیلم سینمایی خود را شامگاه دوشنبه 12 شهریورماه با برنامه‌‌ای متفاوت و همراهی سیستانی‌ها و بلوچستانی‌ها برای چهره‌های مطرح سینما اکران کرد.

این مراسم که با هدف معرفی هرچه بیشتر زیبایی‌ها و ارزش‌های استان سیستان و بلوچستان در موزه سینما برپا شد، با اکران‌های خصوصی فیلم‌های دیگر بسیار متفاوت بود؛ حمید نعمت‌الله فضا و دکور این مراسم را با حال و هوای دکور ی که در فیلم "شعله‌ور" طراحی شده بود، هماهنگ کرد.

او به همراه گروه تولید خود، با به نمایش گذاشتن ماکتی از لوکیشن "شعله‌ور"، صنایع دستی، لباس‌های محلی و جام معروف شهر سوخته سیستان و بلوچستان، فضای متفاوت و ویژه‌ای را در باغ موزه سینما ایجاد کرد.

همچنین اهالی سیستان و بلوچستان نیز با لباس‌های محلی، خوراکی‌های سنتی و صنایع دستی خود، در این مراسم حضور داشتند و از میهمانان پذیرایی کردند.  در طول برنامه، موسیقی محلی به صورت زنده توسط گروهی از نوازندگان و خوانندگان این استان، پخش شد و زنان و مردان هنرمند در حضور سینماگران و میهمانان، با دست سازه‌های خود هنرنمایی کردند.

در ابتدای این مراسم، میهمانان در جمع عکاسان حاضر شدند، عکس‌های یادگاری گرفتند و روی بنر بزرگی که پشت سرشان نصب شده بود، نوشته‌هایی به یادگار و بیشتر برای سیستان و بلوچستان نوشتند.

محمدرضا فروتن، محسن امیریوسفی، محمدرضا شریفی‌نیا، حامد بهداد، جعفر پناهی، دارا حیایی، گوهر خیراندیش، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه بایگان، لیلا زارع، مژگان صابری (بازیگر شعله‌ور)، افسانه پاکرو، حمیرا ریاضی، آزاده ریاضی، مریم معصومی، امیرعلی دانایی، کوروش تهامی، امیرحسین رستمی، شهرام حقیقت‌دوست، وحید موساییان، گلاره عباسی، السا فیروز آذر، دنیا مدنی، نسیم ادبی، پردیس احمدیه و راحله امینیان (مجری تلویزیون) از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در پایان این مراسم، فیلم سینمایی "شعله‌ور" به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در سالن سینماتوگراف موزه سینما برای میهمانان به نمایش درآمد.