به گزارش هنرآنلاین، سید صادق موسوی اظهارکرد: در سال گذشته 3 هزار و 329 نفر در دوره تک درس و دوره‌های کامل فیلمسازی شرکت کردند و مجموعا  400 و 77 هزار و 596 نفر  ساعت تحت آموزش دفاتر انجمن سینمای جوان در سراسر کشور قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه انجمن در بهار امسال 430 هنرجو داشته است، افزود: در سال گذشته فیلم کوتاه بیش از 2 هزار حضور بین المللی  و انجمن سینمای جوان نیز 301 حضور بین المللی در 43 کشور داشته است و از حضور در 109 جشنواره، موفق به اخذ 72 جایزه بین المللی شده است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان یادآور شد: 1462 پاتوق فیلم کوتاه  و 54 هفته فیلم و عکس در سال گذشته توسط انجمن برگزار شد.

موسوی ادامه داد: از ابتدای امسال 35 دستگاه سینماسیار توسط انجمن سینمای جوان در شهرهای مختلف فعال گردیده که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم و این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای انجمن نیز گفت: در سال گذشته 3 جشنواره منطقه‌ای در شهرهای آبادان، کاشان و کرمانشاه داشتیم و امسال هم در مشکین شهر و از دو هفته آینده در ملایر جشنواره منطقه‌ای  و در اصفهان المپیاد فیلمسازی را برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ادامه داد: در آبان ماه نیز جشنواره بین المللی فیلم کوتاه را برگزار خواهیم کرد که  با توجه به حضور مهمانان خارجی و بین المللی بودن آن همه تلاشمان بر این است تا به بهترین شکل این جشنواره را برگزار کنیم.