به گزارش هنرآنلاین، 9 فیلم با بازی زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی در قالب برنامه "سه روز با عزت‌الله انتظامی" از 5 تا 7 شهریور در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آیند.

به این ترتیب روز دوشنبه 5 شهریور از ساعت 14 فیلم سینمایی "ناصرالدین شاه آکتور سینما" به کارگردانی محسن مخملباف در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید. در همین روز ساعت 19 فیلم سینمایی "روسری آبی" به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد و ساعت 21 فیلم سینمایی "دایره مینا" به کارگردانی داریوش مهرجویی به نمایش درمی‌آیند.

روز سه‌شنبه 6 شهریور، ساعت 14 فیلم سینمایی "اجاره‌نشین‌ها" به کارگردانی داریوش مهرجویی، ساعت 16 فیلم سینمایی "خانه‌ای روی آب" به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا و ساعت 20 فیلم سینمایی "ستارخان" به کارگردانی علی حاتمی به نمایش درمی‌آیند.

و در آخرین روز، چهارشنبه 7 شهریور، ساعت 14 فیلم سینمایی "حاجی واشنگتن" به کارگردانی علی حاتمی، ساعت 16 فیلم سینمایی بانو به کارگردانی داریوش مهرجویی و ساعت 20 فیلم سینمایی "صادق کُرده" به کارگردانی ناصر تقوایی به نمایش درمی‌آیند.

هم‌چنین روز چهارشنبه 7 شهریور ساعت 18 نشست نقد و بررسی آثار زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

نمایش آثار و حضور در نشست نقد و بررسی آثار زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.