به گزارش هنرآنلاین، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیر خانه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بر آیند یک نظر خواهی گسترده بهترین‌های سینمای کودک و نوجوان را معرفی می‌کند.

جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: استقبال بسیار خوبی از این اتفاق مهم صورت گرفته است و تا به حال بیش از  ١٢٠ نویسنده سینمایی و منتقد نام آشنا و حرفه‌ای در این نظرخواهی شرکت کرده‌اند که در نوع خود قابل تامل و حائز اهمیت است.

گودرزی افزود: در حال حاضر و در جمع بندی‌های اولیه حدود ١٥ فیلم از میان بیش از ٢٠٠ فیلم کودک و نوجوان تولید و اکران شده در پس از انقلاب، در نظرخواهی پیشتاز هستند و آرا اکثریت منتقدان را به خود اختصاص داده‌اند.

گودرزی در پایان متذکر شد: سعی مان این است که تا دو روز آینده کاندیداها را در بخش‌های مختلف معرفی کنیم و انشالله برترین‌های بخش‌های مختلف(بهترین فیلم‌های کودک و نوجوان، بهترین کارگردان و  بهترین فیلمنامه نویس و بهترین‌های بازیگری کودک و نوجوان) در اختتامیه جشنواره سی و یکم معرفی و جوایز ارزنده‌ای از سوی جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.