به گزارش هنرآنلاین،  برنامه امروز "ایرانیوم" به مناسبت روز جهانی عکاسی، در بخش اول میزبان مریم کامیاب که یک عکاس خبری-اجتماعی است و به روستاها سفر می‌کند و از سختی‌های مردم محروم عکس می‌گیرد و مونا هوبه فکر عکاس دیگری که علاوه بر عکاسی خبری، اولین بانویی است که به مسابقات جام جهانی اعزام شده است و عکس‌های او از فینال جام جهانی بازتاب‌های فوق العاده‌ای را به همراه داشت، خواهد بود .این دو خانم عکاس از مشکلات و شیرینی‌های عکاسی برای خانم‌ها با افشاری صحبت می‌کنند.

بخش دوم برنامه امروز "ایرانیوم"، گفت‌و گوی دیدنی مجید افشاری با حسن قائدی، عکاس مستند و اجتماعی است که تجربه حضور در جنگ عراق و آمریکا، عراق و سوریه با داعش لبنان را دارد. قائدی در ۶ سال اخیر مستند و عکس‌های خاص و منحصر به فردی را از این وقایع ثبت کرده است. قائدی در زمان فعالیت خود مجروح هم شده و صدماتی را متحمل شده است.

مجموعه برنامه "ایرانیوم" اختصاص به نسل جوان در رده سنی 16 تا 24 سال با علایق و سلیقه‌های گوناگون دارد و هدف این برنامه بر پایه سه رکن اصلی؛ "ایران دوستی"، "مسئولیت‌ها و تهییج اجتماعی" و "امیدبخشی و امید به آینده" است.

مجید افشاری اجرای "ایرانیوم" را بر عهده دارد و محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه است.

"ایرانیوم" شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه روی آنتن می‌رود.