به گزارش هنرآنلاین، پس از استقبال کودکان و خانواده‌ها از فیلم سینمایی "فیلشاه" تازه‌ترین اثر گروه "هنرپویا"، هم اکنون محصولات جانبی این انیمیشن روانه بازار شد.

این محصولات شامل نوشت‌افزار، لوازم التحریر، پوشاک، بازی فکری و... است که با نزدیک شدن به فصل مدارس، از سه شنبه 23 مردادماه با حضور وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و دیگر مسئولین در نمایشگاه "ایران نوشت" رونمایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

خانواده‌ها و کودکان می‌توانند برای تهیه این محصولات از 22 مرداد الی 2 شهریور از ساعت 11 صبح تا 23 شب به محل این نمایشگاه در "کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان" در خیابان حجاب تهران مراجعه کنند.

گروه "هنرپویا" پیش از این و همزمان با اکران انیمیشن سینمایی "فیلشاه"، کتاب نقاشی "فیلشاه" را توسط انتشارات سوره مهر منتشر کرد و موفق شد عنوان پرفروش‌ترین کتاب کودک و نوجوان سوره مهر در سی و یکیمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را نیز به کارنامه افتخارات "فیلشاه" بیافزاید.

"فیلشاه" به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، محصول گروه "هنرپویا" است که از نوروز 97 با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" روی پرده سینماها رفت و توانست با فروش بیش از 8 میلیارد تومانی، به پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران تبدیل شود. عنوانی که پیش از آن در اختیار "شاهزاده روم"، محصول قبلی گروه "هنرپویا" قرار داشت.