سرویس سینمایی هنرآنلاین: الیور استون فیلم "دروغ‌های مصلحت‌آمیز" (White Lies) را کارگردانی می‌کند و در این پروژه بار دیگر بنیسیو دل تورو همکاری خواهد کرد.

داستان این فیلم درام در نیویورک روی می‌دهد و درباره جک (دل تورو) یک فرزند طلاق است که اشتباهات پدر و مادرش را در ازدواج خود و در ارتباط با پسر آشوب‌زده‌اش تکرار می‌کند. او برای رها کردن خود راهی سفری می‌شود، اما بیش از پیش خود را گم می‌کند. وقتی جک با زنی آشنا می‌شود که زندگی‌اش در نقطه مقابل او قرار دارد، کم‌کم خود را از نو کشف می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، استون "دروغ‌های مصلحت‌آمیز" را بر مبنای فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی می‌کند. فیلمبرداری بهار 2019 در نیویورک آغاز می‌شود.

استون و دل‌تورو پیش از این در فیلم "وحشی‌ها" (2012) همکاری کرده‌اند.

دل تورو 51 ساله در 2001 برای بازی در فیلم "قاچاق" برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد و برای "21 گرم" هم نامزد اسکار بود. "مظنونین همیشگی"، "چیزهایی که در آتش از دست دادیم"، "چه"، "نگهبانان کهکشان"، "اسکوبار: بهشت گم شد" و "سیکاریو" از دیگر فیلم‌های اوست. او اوایل امسال ریاست داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن را به عهده داشت. به تازگی فیلم "سیکاریو: روز سولدادو" با بازی او روی پرده سینماها رفت.

استون برای دو فیلم "جوخه" (1986) و "متولد چهارم ژوئیه" (1989) برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد و با "قطار سریع‌السیر نیمه‌شب" (1978) ساخته آلن پارکر اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد.

"دورز"، "جی‌اف‌کی"، "آسمان و زمین"، "نیکسون"، "اسکندر"، "دبلیو" و "وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد" از دیگر ساخته‌های این فیلمساز نیویورکی 71 ساله است که تاکنون در مجموع 11 بار نامزد اسکار بوده است. او دو جایزه گلدن گلوب، یک جایزه بفتا و یک جایزه‌امی نیز در کارنامه دارد.

استون آخرین بار سال 2016 فیلم سینمایی "اسنودن" با بازی جوزف گوردون-لویت در نقش ادوارد اسنودن افشاگر اطلاعات محرمانه آمریکا را روی پرده سینماها داشت. سال گذشته مجموعه گفت‌وگوهای او با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور در چهار قسمت از شبکه شوتایم پخش شد.