به گزارش هنرآنلاین، ​دیدار مردمی فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" با حضور حمیدرضا آذرنگ و مهدی قربانی بازیگران فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

پیش از نمایش "تنگه ابوقریب"، آذرنگ در صحبت‌های کوتاهی در پاسخ به استقبال مردم از این فیلم و شرایط اکران گفت: روزهای عجیبی است و همه ما حالمان خوب نیست وهمین که در این حال و روز آدم‌هایی مثل شما برای دیدن فیلم به سینما می‌آیید تا عشقتان را با ما قسمت کنید جای بسی شکر گذاری دارد.

او ادامه داد: فکر کردم دراین فرصت کوتاه بد نیست به چند نکته اشاره کنم و آن این است که من حمیدرضا آذرنگ فارغ از هر وابستگی، تا الان سرم را جلوی کسی خم نکردم. به هیچ کجای سیاست  و بازی‌های سیاسی متصل نبودم و باید بگویم موسسه سینمایی اوج را نمی‌شناختم و با سعید ملکان قرار داد بستم که سال‌های سال سینما وام‌دار زحمات او است و به جرات قسم می‌خورم اگر سعید ملکان سر این کار نبود،فیلم به نتیجه نمی‌رسید.

او ادامه داد: آرامشی که سعید ملکان انتقال می‌داد و اتحادی که در گروه ایجاد کرد باعث شد همگی تا روز آخر سخت کار کنیم. شما فقط یک ساعت از فیلم را می‌بینید ولی ما سه ماه درگرما و آلودگی زندگی کردیم. چهار ساعت زمان گریم ما بود و سعید ملکان و گروهش زحمت این کار را کشیدند.

او افزود: این فیلم را مستقل از تمام جریانات سیاسی ببینید. یک عشقی بود که  سعید ملکان و بهرام توکلی با ما در میان گذاشتند، تمام وجودشان را گذاشتند که بتوانیم چهار کلام رو در رو با مردم صحبت کنیم. امیدوارم تمام کسانی که این روزها باعث حال بدی ما شدند، کسانی که ژن‌های خوب هستند، اختلاس‌گرانی که دستشان درجیب ما است و پزشان مال خودشان است بیایند و با دیدن این فیلم شرمنده شوند، گرچه شرمندگی به قیافه آن‌ها نمی‌آید و در نهایت امیدوارم از فیلم لذت ببرید.

مهدی قربانی دیگر بازیگر فیلم هم ضمن تشکر از مردم برای تماشای فیلم تاکید کرد برای ساخت این فیلم زحمت زیادی کشیده شده است و لیاقتش دیده شدن است.