سرویس سینمایی هنرآنلاین: رؤیا میرعلمی از بازیگران قابل عرصه تئاتر با حضور در سریال "شمعدونی " و "لیسانسه‌ها " در مدیوم تلویزیون نیز خوش درخشید و این روزها نامش در میان کاندیدهای بهترین بازیگر زن هجدهمین جشن حافظ دیده می‌شود. میرعلمی این روزها با یک نقش کاملا متفاوت به تلویزیون بازگشته است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر سریال "دلدادگان" به کارگردانی منوچهر هادی را آماده دارم که چند روزی است پخش آن شروع شده ولی بازی من در این سریال هنوز آغاز نشده است.

در این سریال نقش نوشین را بازی می‌کنم که در فاز یک و سوم این سریال که در زمان حال می‌گذرد حضور دارم. یک نقش کاملا متفاوت و جدی است. ایفای این نقش برای خودم بسیار جذاب بود و مطمئن هستم که مخاطب نیز آن را بسیار دوست خواهد داشت.

میرعلمی ادامه داد: من پیش از این نقش، در دو سریال کمدی "شمعدونی" و "لیسانسه‌ها" بازی کردم که ایفای این نقش‌ها از علائق من بود، اما بعد از این دو کار، دوست داشتم جور دیگری هم مخاطب من را بشناسد. در حیطه تئاتر نقش‌هایم متفاوت بود، اما در تلویزیون من را به عنوان بازیگر نقش‌های کمدی می‌شناختند. وقتی منوچهر هادی بازی در این نقش را به من پیشنهاد کرد بسیار خوشحال شدم که در یک سریال غیرکمدی بازی می‌کنم. این سریال یک درام اجتماعی عاشقانه است که در آن شخصیت نوشین در هیچ موقعیت کمدی حضور ندارد و اتفاقا گاهی اوقات موقعیت‌های او بسیار تراژیک می‌شود. ایفای این نقش بسیار کنش‌دار و جذاب بود و با اتفاقاتی همراه است که برای مخاطب جذابیت خواهد داشت.

وی در ادامه درباره سایر فعالیت‌های خود بیان کرد: علاوه بر "دلدادگان " این روزها مشغول بازی در سریال "مرگ خاموش" به کارگردانی احمد معظمی هستم که در ادامه سریال "سارق روح" است و این بار با موضوع مواد مخدر و اعتیاد در حال ضبط است. این سریال هم برای من یک اتفاق خوب بود و به خاطر اینکه با نقش‌های قبلی متفاوت بود جذابیت داشت. نقش یک دختر دو رگه ایرانی- ایتالیایی را بازی می‌کنم که نقش جدی است و به موضوع مواد مخدر صنعتی می‌پردازد.

بازیگر سریال "شمعدونی" با اشاره به این که به عنوان یک بازیگر دغدغه‌مند مشغول کار و فعالیت است، اظهار کرد: برای نقش‌هایم نمی‌توانم بگویم تحقیق می‌کنم چرا که ما از صبح تا شب درگیر موضوعات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از طریق فضای مجازی و واقعی هستیم و ما به ازاهای بیرونی آن را در سریال‌ها و اجتماع بسیار می‌بینیم؛ بنابراین با آن‌ها درگیر بودیم ضمن این که همانطور که گفتم ما بازیگران دغدغه‌مندی هستیم و من هم فارغ از این جمع نیستم. برای ایفای این نقش نیز با نویسنده و کارگردان صحبت کردم و مابه ازاهای آن را دیدم که فکر می‌کنم برای ایفای نقش کافی باشد.

بازیگر "لیسانسه‌ها" که برای ایفای نقش در این سریال کاندید بهترین بازیگر زن از هجدهمین جشن حافظ شده است، دراین باره گفت: بسیار خوشحالم که بین همکارانی که خیلی خوب کار می‌کنند، هیئت انتخاب بازی من را دیدند و کاندید شدم. اینکه شانس خودم را برای دریافت تندیس حافظ چقدر می‌بینم. به هر حال من نیز مانند بسیاری دیگر دوست دارم این اتفاق بیفتد اما رقیبان سرسختی دارم و امیدوارم که هرکسی که لایق است این تندیس را دریافت کند.