به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سیما؛ هفته سوم مردادماه تلویزیون با دو مجموعه  "دلدادگان" و "آرماندو" به شب نشینی‌های تابستانی مردم راه پیدا می‌کند.

ایرج محمدی تهیه کننده با سابقه تلویزیون و سینما که تهیه‌کننده هر دو مجموعه این شب‌های تلویزیون است در گفت و گو با روابط عمومی سیما از پخش هر دو مجموعه خبر داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هر دو سریال با تغییر شبکه مواجه هستند گفت: پر کردن اوقات فراغت یکی از رسالت‌های اصلی تلویزیون جمهوری اسلامی است، در کنار این هدف اصلی هر یک از شبکه‌های تلویزیون ماموریتی ویژه بر عهده دارند. ماموریتی که به اصل موضوع لطمه‌ای وارد نمی‌کند. در نهایت تلویزیون به دنبال ایجاد حال خوب در مخاطب است. با همین هدف معاونت سیما تصمیم گرفت تا مجموعه‌ای که برای شبکه سه ساخته شد به یک واگذار کند  و سریال شبکه پنج سهم آنتن شبکه سه شد.

تهیه کننده دو مجموعه "دلدادگان" و "آرماندو"همزمانی پخش دو کار خود را از اتفاقات خوب زندگی کاریش دانست و اضافه کرد: البته همزمانی پخش این دو مجموعه باعث شده تا فشار زیادی به گروه وارد شود. به طوری که مجبور شدیم تعداد گروه‌های تدوین و صداگذاری و... را بیشتر کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان تهیه کننده تلویزیون ترجیح می‌دهید کارهایتان از شبکه خاصی پخش شود تصریح کرد: همواره اعتقاد داشتم اگر کاری خوب باشد و مخاطب خود را  پیدا کند لزوما نیازمند به شبکه  پربیننده نیست و نباید نسبت به پخش حساسیت داشت. 

محمدی در پایان ابراز امیدواری که "دلدادگان" و "آرماندو"  به عنوان دو سریال؛ یکی ملودرام عاشقانه و دیگری عاشقانه‌ای طنز شب‌های تابستانی مردم ایران را جذاب‌تر کرده و حال آن‌ها را خوب‌تر نماید.