به گزارش هنرآنلاین، اعضای هیئت علمی نخستین همایش "سینما در عصر دیجیتال" با حکم روح الله حسینی دبیر همایش و مدیر مدرسه ملی سینما منصوب شدند.

محمدعلی حسین‌نژاد، اکبر عالمی، شیوا مقانلو، فاطمه حسینی‌شکیب، تورج منصوری و هادی خانیکی، شش عضو هیئت علمی این همایش هستند که از 21 تا 23 آبان برگزار می‌شود.

دبیر این همایش در بخشی از متن حکم اعضای علمی آورده است: برنامه‌ریزی جهت تأمین محتوای علمی و نظارت بر کیفیت مقالات، سخنرانی‌ها و تولیدات این همایش از جمله وظایف کمیته علمی است که امیدوارم با حضور ارزشمند جنابعالی، به بهترین شکل ممکن طراحی شود و نتایج آن برگزاری رویدادی سرشار از نوآوری، پویایی و مفید و مؤثر برای ارتقاء دانش و بینش سینمای ایران باشد.

مدرسه ملی سینمای ایران همایش "سینما در عصر دیجیتال" را در تاریخ مذکور، با هدف ارزیابی و تجمیع تجربیات علمی در حوزه‌های گوناگون مرتبط با سینما در عصر دیجیتال و بهره گیری از مطالعات صورت گرفته در عرصه فناوری‌های نوین و همچنین با همکاری و مشارکت صنوف سینمایی، موسسات تابعه سازمان سینمایی، مراکز علمی و دانشگاهی کشور و نهادهای فرهنگی و هنری و آموزشی فعال در حوزه فیلم و سینما برگزار می‌کند.