به گزارش  هنرآنلاین، روز گذشته ۱۴ ژوئیه مصادف با ۲۳ تیرماه در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی زردآلوی طلایی ایروان در ارمنستان جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره به سجاد افشاریان و ابوالفضل صفاری برای نگارش  فیلم "یک کامیون غروب" رسید.

اصغر فرهادی، لری اسمیت، بکی پروبست، بوریس خلبنیکف و والریا ماسادیان داوران پانزدهمین جشنواره بین المللی زردآلوی طلایی ارمنستان بودند.

فیلمنامه فیلم "یک کامیون غروب" را سجاد افشاریان با همکاری ابوالفضل صفاری کارگردان فیلم نوشته است و پژمان بازغی، نادر فلاح، روشنک گرامی، سامان صفاری، خسرو بامداد، منظر لشگری، امیر رضا وزیری، مسعود مهرگان به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.

"یک کامیون غروب" در نوبت اکران است و قرار است به زودی به نمایش عمومی درآید.

پانزدهمین جشنواره فیلم "زردآلوی طلایی" ارمنستان در حالی به کار خود در شهر ایروان خاتمه داد که فیلم "یوا" از آناهید آباد جایزه بهترین فیلم بخش "پانورامای سینمای ارمنستان" و همچنین جایزه بهترین بازیگرد مرد (شانت هاروتیونیان) را از آن خود کرد.

هر دو فیلم "یوا" و "یک کامیون غروب" در بخش "پانورامای سینمای ارمنستان" جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان حضور داشتند.

امسال فیلم اسپانیایی‌زبان "همه‌ می‌دانند" جدیدترین ساخته اصغر فرهادی نیز در بخش غیررقابتی جشنواره به روی پرده رفت و از اصغر فرهادی، دارن آرنوفسکی، شان بیکر و جانفرانکو رزی به پاس نقش چشمگیر در سینمای جهان با اعطای جایزه یک عمر دستاورد سینمایی تقدیر به عمل آمد.