به گزارش هنرآنلاین، نگارش فیلمنامه "ماکان" به عنوان دومین همکاری حسین کندری و حمیدرضا بابابیگی در مقام نویسنده به پایان رسیده است و کندری کارگردان فیلم‌های "اینجا کسی نمی‌میرد" و "شَنِل" به‌زودی ساخت فیلم جدیدش را آغاز  می‌کند.

وی در توضیح فضای این فیلم گفت: "ماکان" داستان تحول انسان‌ها، خواسته‌ها و انگاره‌هایشان در دل جامعه‌ای ملتهب است با روایتی پرماجرا و رازآلود در فضایی هم رنگ با "شَنِل".

کندری در ادامه با انتقاد از سوژه‌های تکراری فیلم‌هایی که در سینما ساخته می‌شود، افزود:  در سینمایی که از نحیف بودن و تکراری بودن داستان رنج می‌برد سعی کرده‌ایم تریلری رازآلود و پرماجرا با تمی عاشقانه تعریف کنیم. علاقه شخصی من در سینما فیلمنامه‌هایی است که دغدغه مخاطب دارد و بعد از اتمام فیلم مخاطب را رها نکند و او را به فکر و اندیشه وا دارد.

وی با اشاره به همکاری مجدد با حمیدرضا بابابیگی اظهار داشت: تجربه همراهی مجدد با این فیلمنامه‌نویس خوش‌فکر و خلاق با تمام سختی‌هایی که دارد نتیجه‌ای خوش‌ریتم، تاثیرگذار و چشمگیر رقم خواهد زد.

کندری در پایان گفت: در حال حاضر با پایان یافتن فیلمنامه "ماکان" در حال مذاکره با سرمایه‌گذارانی هستیم که تمایل به همراهی ما در مسیر ساخت این فیلم دارند.