سرویس سینمایی هنرآنلاین: عباس رافعی کارگردان و تهیه کننده سینما در حالی که  این روزها در تدارک ساخت یک فیلم جدید است، به زودی با "بهت" به سینماها می‌آید.

"بُهت" با فیلمنامه‌ای از عباس رافعی و تهیه کنندگی محمد نشاط، با بازی مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری در ژانر اجتماعی تولید شده است.  در خلاصه داستان فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از 20 سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است...

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر فیلم "بهت" به کارگردانی خودم آماده نمایش شده است و هدایت فیلم نیز پخش این فیلم را برعهده گرفته است. به احتمال زیاد اواخر شهریور ماه این فیلم اکران می‌شود.

رافعی ادامه داد: قصد نداریم این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر نگه داریم و به همین دلیل آن را اکران خواهیم کرد، اما به زودی تولید یک فیلم جدید را آغاز می‌کنیم و آن را برای حضور در جشنواره آماده خواهیم کرد.

این تهیه کننده نام آشنا درباره اکران فیلم سینمایی "گاباره" ساخته مصطفی الماسی نیز بیان کرد:"گاباره" به زودی در گروه هنر و تجربه به روی پرده می‌رود.