سرویس سینمایی هنرآنلاین: امین حیایی بازیگر این روزها فیلم سینمایی "دارکوب" ساخته بهروز شعیبی را بر پرده سینماها دارد و از سوی دیگر در شبکه نمایش خانگی با "ساخت ایران 2" مهمان خانه‌‌ها می‌شود.

او که در فصل اول و دوم این سریال در نقش غلامحسین جعفرزاده به ایفای نقش پرداخته است، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره اتفاقاتی که برای تولید این سریال پیش آمده و روند تولید آن را با سختی همراه کرده است گفت: ما همه با هم تلاش کردیم و انرژی گذاشتیم تا این اثر یک کار خوب و قابل قبول باشد، اما متاسفانه به دلیل دانلودهای غیرقانونی که انجام شده است روند تولید قسمت‌های آخر سریال ما را با مشکل مواجه کرده است. ما به عشق مردم و احترامی که برای آن‌ها قائل هستیم باید داستان را به شکل درست پیش ببریم و آن را به پایان برسانیم، اما این کار هزینه بر است و به همین دلیل هم فعلا تیم تولید دست نگه داشته است، ما نمی‌خواهیم جلوی مخاطب بدقول شویم و یا یک اثر بی محتوا تولید کنیم و به مخاطب عرضه کنیم تنها برای این که کاری انجام داده باشیم.

ساخت ایران 2

حیایی ادامه داد: تولید کار طنز و بوجود آوردن این موقعیت‌ها با توجه به شرایط جامعه، زندگی، اوضاع اقتصادی و ... کار بسیار سختی است و ما تلاش می‌کنیم تا دل این مردم را شاد کنیم. این جریان یک بده بستان بین ما و مردم است که می‌توانند با خرید اثر این کار را انجام دهند، اما متاسفانه این روزها با دانلودهای غیرقانونی آسیب جدی به این عرصه وارد می‌شود و جلوی ساخت این آثار نیز به دلیل از بین رفتن سرمایه و عدم بازگشت سرمایه گرفته می‌شود. به نظرم این کار یک دزدی است و نباید چنین اتفاقی درکشور ما رخ دهد.