سرویس سینمایی هنرآنلاین: حسن شمس که سابقه تهیه کنندگی و مجری طرحی فیلم‌هایی چون "فراموشی"، "این زن‌ها"، "دم سرد"، "هفت میلی متری"، "گوهر گنداب"، "افسانه گل آباد"، "گواهینامه"، "روان نویس" و... را در کارنامه خود دارد، آخرین فیلم خود را به روزهای پایانی مراحل فنی رسانده است. تدوین فیلم "سیندرلا" توسط اسماعیل علیزاده، صداگذاری توسط آرش قاسمی و تصحیح رنگ توسط علیرضا هدایی انجام شده است. 

شمس در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: فیلم "سیندرلا" با ترکیب گروهی جوان و جویای نام و همچنین افرادی با تجربه ساخته شده است؛ فیلم مهرماه سال گذشته در هوای سرد روستای کمرد جاجرود به مدت ١١ شب فیلمبرداری شد. کل فیلم در یک مجلس مردانه در شب عروسی اتفاق می‌افتد. این فیلم هرچند یک فیلم کوتاه است به لحاظ تولیدی از پروداکشن سنگینی بهره برده است و بعد از فیلم "روان نویس" دومین تجربه تهیه کنندگی من در زمینه فیلم کوتاه است. تفاوت عمده بین این دو فیلم این است که "روان نویس" با هزینه بسیار پایینی ساخته شد، اما "سیندرلا" پروداکشن سنگینی دارد. ضمن این که  شرایط تولید دو اثر کاملا با هم متفاوت بود و "سیندرلا" نیاز به هزینه ساخت و تولید بیشتری داشت. 

وی ادامه داد: "سیندرلا" به لحاظ ساخت و تکنیک‌های اجرایی از قابلیت‌های نو و قابل تأملی برخوردار است. این فیلم در شرایط سختی ساخته شد و بیشتر فیلم از صحنه‌های پر حرکت و پر بازیگر بهره‌مند است و از این لحاظ فیلم بسیار سخت و دشواری را ساختیم. 

شمس در ادامه بیان کرد: در هیچ کدام از فیلم‌هایی که تا بحال به عنوان تهیه کننده و مجری طرح ساخته‌ام دائما سر فیلمبرداری حضور نداشتم، اما "سیندرلا" به دلیل بهره گیری از صحنه‌های  شلوغ و پر حرکت و همچنین شرایط تولیدی، من را مجبور کرد تا شخصا از ابتدا تا انتهای روزهای فیلمبرداری در لوکیشن حضور داشته باشم.همچنین تمامی دکور و طراحی‌های صحنه، نور و لباس و لوکیشن ویژه  همین اثر ساخته شد و از هیچ ابزار و دکور و لباس آرشیوی استفاده نشده است. 

این تهیه کننده درباره حضور "سیندرلا" در جشنواره‌ها اظهار کرد:در حال حاضر فیلم را برای جشن خانه سینما آماده کرده‌ایم و برنامه بعدی حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران است و نگاهی هم به جشنواره‌های خارج از کشور داریم. فیلم به لحاظ ساخت و یکدست بودن بازی بازیگران و طراحی‌های شکل گرفته از قابلیت‌های قابل تأملی برخوردار است و می‌تواند در سینمای فیلم کوتاه یک اتفاق تازه باشد. بهره‌مندی از هنرمندان نوظهور در کنار هنرمندان با تجربه  ما را به خروجی خوب، مطلوب و با کیفیتی رسانده است. 

وی در خاتمه بیان کرد:خوشبختانه "سیندرلا" حال و هوای خوبی دارد و در زمان تدوین فیلم با دقت و وسواس بسیار زیاد از سمت اسماعیل علیزاده و نظارت کارگردان با خروجی مطلوبی روبرو شدیم. این فیلم از جمله فیلم‌های تهیه شده توسط من بود که در زمان تدوین دوستان هنرمند زیادی را مجذوب خود کرد. همچنین در روند تولید و پس تولید فیلم، مهدی آقاجانی کارگردان با صبر و حوصله و دقت و ریزبینی خاص و همیشگی خود در هرچه بهتر شدن فیلم تلاش بسیار کرد. محمد کارت هم که در حوزه فیلم‌های مستند آثار درخشانی در کارنامه خود دارد که آخرین آن فیلم قابل تامل" آوانتاژ" است، برای "سیندرلا" زحمات فراوانی کشید و زمینه  ارتباط و آشنایی من و مهدی آقاجانی توسط محمد کارت صورت پذیرفت. در پایان از تمامی عوامل فیلم تشکر و قدردانی می‌کنم و هرچند که به شخصه معتقدم فستیوال، متر و معیار کاملی برای خوب یا بد بودن یک اثر هنری نیست و این مخاطبین هستند که معیارها را تعیین می‌کنند، ولی امیدوارم فیلم "سیندرلا" در فستیوال‌های داخلی و خارجی دیده شود.