سرویس سینمایی هنرآنلاین: کامبوزیا پرتوی کارگردان و فیلمنامه نویس این روزها علاوه بر این که فیلم سینمایی "کامیون" را آماده اکران دارد، فیلمنامه جدیدش نیز پروانه ساخت گرفت.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دراین باره گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم "کولکاپیس" صادر شده است و هنوز در حال بررسی شرایط ساخت آن هستم.

وی درباره قصه این فیلم اظهار کرد: این یک فیلم عاشقانه است که داستانش در یک شهر شمالی می‌گذرد و به یک خانواده و دختر آنها می‌پردازد که بسیار سرخوش و بی خیال است. این شرایط برای او و خانواده‌اش مشکلاتی را بوجود می‌آورد.

پرتوی درباره مفهوم عنوان فیلم جدیدش نیز بیان کرد: "کولکاپیس" عنوان یک پرنده است که به آب خیزک نیز معروف است و در استان‌های شمالی به این نام شناخته می‌شود. پرنده‌ای است سرخوش که دائما در حال جست و خیز است.

نویسنده "فراری" در ادامه درباره زمان کلید خوردن فیلم جدیدش عنوان کرد: ترجیح می‌دهم بتوانم فیلم خوبی بسازم. آن را به زودی کلید می‌زنم تا برای جشنواره فیلم فجر آماده کنم.

وی همچنین درباره زمان اکران فیلم "کامیون" و تغییراتی که نسبت به نسخه جشنواره‌ای دارد نیز گفت: امیدوارم نیمه دوم سال و از فصل پاییز به بعد بتوانم این فیلم را اکران کنم. هنوز تغییری نسبت به نسخه جشنواره انجام نداده‌ام و قصدی هم برای تغییر این فیلم ندارم.