به گزارش هنرآنلاین، در این مراسم علاوه بر کارگردان و تهیه‌کننده و سعید خانی پخش کننده فیلم، تعدادی از بازیگران "شماره 17 سهیلا"  از جمله زهرا داودنژاد، مهرداد صدیقیان و احسان امانی همراه با جمعی از هنرمندان و سینماگران همچون علیرضا داودنژاد، مهتاب کرامتی، ستاره اسکندری، کاوه سجادی حسینی، فاطمه گودرزی، بهناز جعفری، اصغر نعیمی، عباس نظام‌دوست، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، پویان گنجی، محمدرضا غفاری، سیاوش خیرابی، سارا منجزی، اکرم محمدی، ویدا جوان، محمد سیدزاده و... حضور داشتند.

همچنین پروانه مافی نماینده‌ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی و  احمدپور عضو هیئتمدیره موسسه دادآفرین مهمانان ویژه این مراسم بودند.

سید امیر سیدزاده تهیه‌کننده فیلم "شماره 17 سهیلا" پیش از نمایش فیلم ضمن اشاره به حضور تعدادی از نمایندگان مجلس در سالن گفت: امیدوارم در کنار هم یک شب خوب را تجربه کنیم. متاسفانه بخشی از برنامه‌هایی که مد نظر داشتم به دلیل محدودیت‌هایی که قائل شدند انجام نشد ولی امیدوارم همین مقداری که انجام شد رضایت دوستان را حاصل کرده باشد.

او ادامه داد: به اتفاق شما هنرمندان گرامی و عزیزان مجلس شورای اسلامی که به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی مجلس در این مراسم حضور دارند و قرار است بخشی از دردها و آلام و مصیبت‌های امروز سینمای ما را انعکاس دهند، به تماشای یک فیلم خوب به نام "شماره 17 سهیلا"  می‌نشینیم.

فیلم سینمایی "شماره ۱۷ سهیلا" از امروز (چهارشنبه ۳۰ خردادماه) به سرگروهی پردیس سینمایی کورش در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ  سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و مورد توجه منتقدان و سینماگران قرار گرفت. پس از آن در جشنواره فیلم سلامت و جشن تصویر سال حضور یافت و در جشن انجمن منتقدان نیز در بخش کارگردانی و بازیگر نقش اول زن کاندید بود.

زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، فریدون محرابی  و حکیمه فیوجی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"شماره ۱۷ سهیلا" روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریع‌تر ازدواج کند تا بچه دار شود.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمود غفاری، تهیه کننده: سید امیر سیدزاده، سرمایه گذاران: سید محمد سیدزاده و محمود غفاری، مدیرتولید: محمد سیدزاده، مجری طرح: مهدی پور موسی، مدیر فیلم‌برداری: اشکان اشکانی، صدابردار: مهدی ابراهیم زاده، حمید محمودی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه: مهدی پور موسی، طراح لباس و دستیار کارگردان: مهناز جارچی، موسیقی: علی منصور، تدوین: محمود غفاری، محمد توکلی، مدیر تدارکات: حامد آزادی، اتالوناژ: احسان واثقی، عکاس: رویا حسینی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.